تلف شدن 60 راس دام بر اثر سموم کشاورزی

60 راس دام در روستای قره محمد شهرستان خدابنده در اثر مصرف سموم کشاورزی تلف شدند.به گزارش اشراق24، خلیلی ، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: کشاورزخدابنده ای با مخلوط کردن کودشیمیایی با آب در استخر کنار زمین کشاورزی قصد داشته است ان را به زمین مورد نظر انتقال دهد که براثر ترکیدگی شیلنگ وسرازیری آب […]

3453407_57060 راس دام در روستای قره محمد شهرستان خدابنده در اثر مصرف سموم کشاورزی تلف شدند.به گزارش اشراق24، خلیلی ، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: کشاورزخدابنده ای با مخلوط کردن کودشیمیایی با آب در استخر کنار زمین کشاورزی قصد داشته است ان را به زمین مورد نظر انتقال دهد که براثر ترکیدگی شیلنگ وسرازیری آب ، گوسفندان داخل محوطه از اب سم دار خورده و مسموم شدند.

کشاورزمتخلف اهل روستای کبوتراهنگ خدابنده است و زمین مورد نظر را در روستای قره محمد برای کشت هندوانه و خیار اجاره کرده است.
اهالی منطقه از فروش غیرقانونی چند راس از این دام قبل ازتلف  شدن کامل  به قصابان روستاهای اطراف با قیمت پایین ترخبر دادند.
هرگوسفند به طور متوسط حدود یک میلیون تومان ارزش ریالی دارد و این کشاورز تنها توانست چند راس دام را نجات داده و به فروش رساند.