کجای دنیا آب سد یک استان به استان دیگر می‌رود؟

نماینده مردم خدابنده نسبت به انتقال آب سد تالبار به سایر استان‌ها به وزیر نیرو تذکر داد. به گزارش اشراق آنلاین به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید محمدعلی موسوی در تذکری شفاهی از وزیر نیرو خواست تا انتقال آب از سد تالبار را متوقف کند. وی تأکید کرد: به جای حاتم‌بخشی […]

190x138x4F6D40F2-4290-6D34-AF55-A26DB8BC5D67.jpg.pagespeed.ic.6ZSLHESg-T

نماینده مردم خدابنده نسبت به انتقال آب سد تالبار به سایر استان‌ها به وزیر نیرو تذکر داد.

به گزارش اشراق آنلاین به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید محمدعلی موسوی در تذکری شفاهی از وزیر نیرو خواست تا انتقال آب از سد تالبار را متوقف کند.

وی تأکید کرد: به جای حاتم‌بخشی از این سد، آب شرب و صنعت ۴۵ هزار هکتار زمین کشاورزی بخش گرماب شهرستان خدابنده را تأمین کنید، این مسأله مانع از مهاجرت مردم به شهرها می‌شود.

وی افزود: در کجای دنیا سدی از سوی یک استان تأسیس می‌شود ولی عوایدش به سایر استان‌ها اختصاص می‌یابد؟ دولت باید جلوی این ظلم بزرگ را بگیرد، نظام ما نظام آمریکایی نیست که حق ضعفا پایمال شود.

نماینده مردم خدابنده، راه‌های اصلی و روستایی شهرستان خدابنده را در وضعیت نامطلوب دانست و افزود: وزیر راه و شهرسازی نسبت به مرمت و بهسازی و نوسازی آسفالت محورهای محمودآباد و نوربهار، زرند و آقگلاب و همچنین سرعت بخشی به طرح چهار بانده محورهای سلطانیه، قیدار و کبودرآهنگ و نیز تکمیل کمربندی شهر قیدار اقدامات شایسته اعمال کند.

وی از وزیر کشور درخواست کرد نسبت به ارتقاء مراکز و بخش‌های گرماب بزینه رود و سراج رود و روستاهای این مناطق توجه کند.