کشف چهار کیلوگرم موادمخدرازخودروی یک قاچاقچی درخدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:یکی از سوداگران مرگ که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به قاچاق مواد مخدر می کرد، دستگیر و در بازرسی های انجام شده از خودروی وی چهار کیلوگرم تریاک کشف شد. به گزارش اشراق آنلاین،بهرام خلیلی اظهارکرد: یکی از سوداگران مرگ که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به قاچاق مواد مخدر می […]

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:یکی از سوداگران مرگ که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به قاچاق مواد مخدر می کرد، دستگیر و در بازرسی های انجام شده از خودروی وی چهار کیلوگرم تریاک کشف شد.81301070-5932198

به گزارش اشراق آنلاین،بهرام خلیلی اظهارکرد: یکی از سوداگران مرگ که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به قاچاق مواد مخدر می کرد، دستگیر و در بازرسی های انجام شده از خودروی وی چهار کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در پوشش خانواده مواد مخدر را به یکی از استانهای همجوار انتقال می دهد موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

خلیلی ابراز کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این خبر ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند خودروی متهم را در محور خدابنده – بیجار شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده ادامه داد: در بازرسی از خودروی این متهم مقدار چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل هواکش خودرو جاسازی شده بود کشف و در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، به مراجع قضایی معرفی شدند.