حماسه۲۳ تیر،بیانگر همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام و رهبری بود/بازیگران فتنه ۷۸ و ۸۸ کاملا شبیه به هم هستند

امام جمعه قیدار با اشاره به حماسه ملی مردم در ۲۳ تیرماه۷۸ گفت: این حماسه بیانگر همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام و رهبری (ولایت فقیه) و پایان دادن به آشوب اخلال گران بود. حجت الاسلام طالبی در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد:۲۳ تیر ماه ۷۸حماسه همبستگی ملی در دفاع […]

indexامام جمعه قیدار با اشاره به حماسه ملی مردم در ۲۳ تیرماه۷۸ گفت: این حماسه بیانگر همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام و رهبری (ولایت فقیه) و پایان دادن به آشوب اخلال گران بود.

حجت الاسلام طالبی در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد:۲۳ تیر ماه ۷۸حماسه همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام و رهبری (ولایت فقیه) و پایان دادن به آشوب اخلال گران بود

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ ۳۷ ساله خود موانع و بحرانهای هولناکی را پشت سر گذاشته است که این بحرانها با حضور هوشمندانه و غیرتمندانه مردم و تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خلف صالح امام رهبر معظم انقلاب که به مثابه ستون فقرات نظام اسلامی هستند خنثی شده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: دشمنان ما تصور کردند با رحلت امام (ره) آغاز فروپاشی این نظام مقدس کلید خواهد خورد اما مراسم تشییع امام و کاری که خبرگان کردند دشمن را مأیوس کرد،اما دست بردار نبودند یک برنامه ریزی ده ساله کردند یعنی تا سال ۷۸ که معاندان نظام درصدد بودند در لباس جنبش دانشجوئی و با شعار مطالبات دانشجویان اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار دهند که این حوادث را نیز مردم خنثی کردند.

وی افزود: لذا باز هم یک برنامه ریزی ده ساله دیگری کردند یعنی تا سال ۸۸ که به خیال خودشان موفق می شوند اینجا هم مردم به میدان آمدند و حماسه ۹ دی را خلق کردند و غائله را با راهپیمائی ۲۲ بهمن ختم کردند.

طالبی ادامه داد: بیست و سوم تیرماه سالروز حماسه ماندگار ملت ایران است که در سال ۷۸  در پاسخ به شیطنت مزدوران استکبار خلق شد و با کورکردن چشم فتنه پادوهای آمریکا رسوا شدند.

وی افزود: دشمن امیدوار بود حوادث پس از ۱۸ تیر و غائله کوی دانشگاه به سرنگونی نظام منجر شود و صحنه آرائی برخی عناصر وابسته و مرعوب و کسانیکه سعی داشتند از این فرصت برای تامین منافع پست شخصی و گروهی خود بهره گیرند ولی همه و همه با حرکت بسوی سرنگونی نظام و “اعلام ختم انقلاب” سازگاری و همخوانی داشت.

طالبی ادامه داد: مطبوعات زنجیره ای در این میان کارنامه سیاهی از خود برجای گذاشتند و آنها از تلاش می کردندچنین وانمود کنند که مردم با عناصر برانداز همراهند و از آشوب و هرج و مرج استقبال می کنند و از پیکره نظام فاصله گرفتند و از نظام روی گردانند حتی برخی از عناصر وابسته با اعلام استعفا و بیان مطالب تحریک آمیز و یا سکوت در برابر توطئه ها بر روی آتش فتنه ۱۸ تیر بنزین می پاشیدند.

وی افزود: حماسه پرشکوه روز ۲۳ تیرماه ۷۸ و آن حرکت خودجوش مردمی یکباره همه محاسبات دشمن خارجی و عناصر مرعوب داخلی را برهم زد و مردم با آنچنان شور و احساسات و انگیزه ای به صحنه آمدند که دیگر هیچکس نتوانست آن بازی رسوا را ادامه دهد.

طالبی ادامه داد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران که چهار روز با خون دل رنج شعارها تخریبها اظهارنظرها و اقدامات آشوبگران و حامیان داخلی و خارجی آنها را تحمل کردند با اشاره مقتدای خود به صحنه آمد و در کمتر از چند ساعت طومار اغتشاشگران را درهم پیچید و تمام معادلات و محاسبات دشمنان را برهم زد.

وی افزود: با حضور مردم در صحنه  یکباره همه چیز عوض شد و روزنامه های زنجیره ای که  آتش بیار معرکه بودند با در پیش گرفتن سکوت مرگبار از انعکاس حرکت عظیم و میلیونی مردم در حماسه ۲۳ تیر هم خودداری کردند.

طالبی ادامه داد: بازیگران فتنه ۷۸ و ۸۸ کاملا شبیه به هم هستند و یکی از شباهت هایش پناهندگی فتنه گران هر دو فتنه در کشورهای معاند نظام است و باید بدانیم که دشمنان نظام مرتب از این برنامه ها طراحی می کنند اما مردم باید وظایف خود را که حفظ استحکام درونی نظام و شناخت موقعیت ، فهمیدن نیاز ، حضور در لحظه مناسب و مورد نیاز بدانند تا اجازه نفس کشیدن به معاندان و دشمنان نظام ندهند.