۱۱۹ مصوبه ره‌آورد سفر دوم رئیس جمهور به زنجان

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به زنجان ۱۱۹ مصوبه با ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای این استان به همراه داشت.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن منصوری شامگاه شنبه در شورای اداری استان زنجان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: در این سفر همچنین رئیس جمهور بر تکمیل مسیر دوم راه آهن قزوین-زنجان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری استان دستور دادند که به زودی شاهد تکمیل آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این سفر همچنین ۴۹ طرح با بیش از ۲۵۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان مصوب شد.

منصوری گفت: در سفر دوم همچنین مجوز ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مواد معدنی و شهرک تخصصی انرژی خورشیدی و خودرو برقی به استان زنجان داده شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: برقراری مجدد مسیرهای هوایی زنجان به مقاصد زیارتی از دیگر تصمیمات این سفر بود.

وی با بیان اینکه از ۵۷ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال مصوبات سفر دور اول رییس جمهور به زنجان، ۳۱ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال معادل ۵۶ درصد محقق شده است، گفت: در این مدت تکمیل سد میرزاخانلو، آبگیری سد بلوبین و گازرسانی به واحدهای مسکونی و تولیدی را شاهد بودیم و همچنین ۱۷ هزار مسکن و زمین تحویل مردم شد.

منصوری با بیان اینکه در مجموع ۳۰۰ هزار میلیارد ریال طرح های عمرانی و اقتصادی در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: بیش از ۶۰ واحد صنعتی راکد نیز در این مدت در استان زنجان به چرخه تولید بازگشته است.