نمایش شهر شیطونک در خدابنده به کار خود پایان داد

آخرین اجرای نمایش شهر شیطونک با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، شهردار، اعضای شورای شهر قیدار، سایر مسئولان و جمع کثیری از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر در تالار هنر فرهنگسرای اشراق خدابنده برگزار شد. به گزارش نسیم اشراق،آخرین اجرای نمایش شهر شیطونک با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

آخرین اجرای نمایش شهر شیطونک با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، شهردار، اعضای شورای شهر قیدار، سایر مسئولان و جمع کثیری از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر در تالار هنر فرهنگسرای اشراق خدابنده برگزار شد.

به گزارش نسیم اشراق،آخرین اجرای نمایش شهر شیطونک با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، شهردار، اعضای شورای شهر قیدار، سایر مسئولان و جمع کثیری از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر در تالار هنر فرهنگسرای اشراق خدابنده برگزار شد.

اکبر گنج‌خانلو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، در این خصوص گفت: این نمایش توسط کوروش نیک‌نام به مدت ١۶ روز در ١۶ اجرای عمومی و ٧ اجرای خصوصی به روی سن رفت.

 وی افزود: در این مدت بیش از ١٠٠٠٠ نفر از این نمایش جذاب دیدن کردند.

آخرین اجرای این نمایش نیز روز پنجشنبه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، شهردار، اعضای شورای شهر قیدار، سایر مسئولان و جمع کثیری از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر در تالار هنر فرهنگسرای اشراق خدابنده برگزار شد.