مسابقات استانی کیک بوکس «جام شهید سلیمانی» به میزبانی قیدار برگزار می شود

رئیس هیأت ورزش های رزمی استان زنجان گفت: همزمان با بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری، مسابقات قهرمانی استان در رشته کیک بوکس با عنوان جام شهید سلیمانی به میزبانی شهر قیدار برگزار خواهد شد. علی اوسط بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های […]

رئیس هیأت ورزش های رزمی استان زنجان گفت: همزمان با بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری، مسابقات قهرمانی استان در رشته کیک بوکس با عنوان جام شهید سلیمانی به میزبانی شهر قیدار برگزار خواهد شد.

علی اوسط بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده مسابقات قهرمانی استان کیک بوکس با عنوان جام شهید سلیمانی در شهر قیدار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات همزمان با بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، تصریح کرد: با پیش بینی های به عمل آمده، ۱۵۰ ورزشکار در این مسابقات قهرمانی حضور پیدا می کنند.

رئیس هیأت ورزش های رزمی استان زنجان با بیان اینکه تجلیل از مربیان فعال استان همزمان با دهه فجر یکی دیگر از برنامه های مورد نظر محسوب می شود، اضافه کرد: حدود ۲۵ نفر از مربیان ورزش های رزمی مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی دیدار با خانواده شهدا را در ایام مبارک دهه فجر از دیگر برنامه های مورد نظر هیأت ورزش های رزمی استان زنجان عنوان کرد.

بیگدلی به تجلیل  و تکریم از سبک ها و کمیته های فعال استان زنجان اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز با حضور حداقل ۵۰ نفر برگزار می شود.