ما حق تسلیم شدن را نداریم و باید در مقابل استکبار و ظالمان بایستیم/راهپیمایی۱۳آبان در خدابنده+تصاویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در راهپیمایی ۱۳آبان در خدابنده گفت: ما حق تسلیم شدن را نداریم و باید در مقابل استکبار و ظالمان بایستیم و نباید در برابر استکبار جهان یعنی آمریکای جنایت کار سر تسلیم فرود آوریم. به گزارش نسیم اشراق مردم ولایتمدار شهرستان خدابنده امروز در راهپیمایی۱۳آبان برگ زرین […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در راهپیمایی ۱۳آبان در خدابنده گفت: ما حق تسلیم شدن را نداریم و باید در مقابل استکبار و ظالمان بایستیم و نباید در برابر استکبار جهان یعنی آمریکای جنایت کار سر تسلیم فرود آوریم.

به گزارش نسیم اشراق مردم ولایتمدار شهرستان خدابنده امروز در راهپیمایی۱۳آبان برگ زرین دیگری را در کارنامه خود ثبت کردند.

مردم خدابنده از ساعت ۱۰ صبح امروز حرکت خود را از میدان شهدای شهر قیدار آغاز کردند و با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را به مستکبرین جهان نشان دادند و به مسیر خود تا مزار شهدا ادامه دادند.

در ادامه حجت الاسلام بیگدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان با گرامی داشت یوم الله۱۳آبان اظهار کرد: سه مناسبت مهم در این روز رقم خورد،یکی تصویب کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ در مجلس توسط رژیم منحوس پهلوی و فروختن ایران اسلامی و مردم و عزت آن به مستکبرین که امام خمینی(ره) در شهر قم با عنوان”ما را فروختند”در مقابل این تصویب ایستاد.

وی افزود: مناسبت دوم مبارزه دانش آموزان ودانشجویان با رژیم پهلوی و کشتار آنها در تهران و مناسبت سوم تسخیر لانه فساد وجاسوسی و مرکز استکبار در ایران یعنی سفارت آمریکای جنایت کار در کشور ما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان ادامه داد: علت دشمنی آمریا با ما این است که می گوید در دنیا فقط باید یک نفر و یک کشور بزرگ کدخدا باشد و بقیه هم باید پیرو و همراه آن باشند.

وی افزود: آمریکا اذعان دارد به این که همه دنیا باید پیرو یک تفکر به نام لیبرال دموکراسی غرب و اومانیسم در مقابل مکتب حزب الله باشند ولی دین و مکتب ما اجازه چنین اری را به مردم و ملت و مسئولین ما نمی دهد.

حجت الاسلام بیگدلی اضافه کرد: ما حق تسلیم شدن را نداریم و باید در مقابل استکبار و ظالمان بایستیم و نباید در برابر استکبار جهان یعنی آمریکای جنایت کار سر تسلیم فرود آوریم.

وی افزود: خدا هم ولایت تکوینی دارد و هم ولایت تشریعی و خودش هم قانونگذار است و هم مجری قانون و در آیه ای از قرآن خداوند وعده یاری به کسانی که یاریش می کنند را داده است ولی بعضی از مردم این آیه را قبول ندارند.

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد: مستکبرین قدرت مبارزه با ما را ندارند و مبارزه به ما عزت می دهد و به فرموده رهبر انقلاب مبارزه هزینه دارد و تسلیم هم هزینه دارد ولی هزینه تسلیم بسیار بیشتر از هزینه مبارزه است.

وی در پایان سخنان خود اذعان کرد: ما دست از مبارزه با استکبار جهانی بویژه آمریکا بر نمی داریم و به راه خود ادامه می دهیم تا زمانی که پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان(عج)برسانیم.

در ادامه مراسم قطعنامه قرائت و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.