درخشش تیم خدابنده در لیگ هندبال استان زنجان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده از صدرنشینی تیم هندبال این شهرستان در لیگ استان زنجان خبر داد. به گزارش نسیم اشراق،عزیز عباسی با اشاره به پیگیری فعالیت‌های ورزشی در شهرستان خدابنده، اظهار کرد: این فعالیت‌ها شامل برگزاری مسابقات ورزشی و دوره‌های آموزشی است. وی با اشاره به صعود کوهنوردان گروه” قیدار داغچیلاری” به […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده از صدرنشینی تیم هندبال این شهرستان در لیگ استان زنجان خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق،عزیز عباسی با اشاره به پیگیری فعالیت‌های ورزشی در شهرستان خدابنده، اظهار کرد: این فعالیت‌ها شامل برگزاری مسابقات ورزشی و دوره‌های آموزشی است.
وی با اشاره به صعود کوهنوردان گروه” قیدار داغچیلاری” به کوه یونجه بولاغی، خاطرنشان کرد: این صعود در شرایط زمستانی ۲۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ صورت گرفت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با اشاره به حضور ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خدابنده در مسابقات قهرمانی استان زنجان، گفت: سعید میرمحمدی قهرمان دسته منفی ۷۵ مسابقات جام فجر بدنسازی استان شد.
عباسی تصریح کرد: در دسته منفی ۵۰ کیلوگرم غریبی از شهرستان خدابنده و باشگاه انرژی قهرمان شد.
وی با بیان اینکه در وزن ۹۵ کیلوگرم مسابقات جام فجر بدنسازی استان زنجان، مهدی رجبی از شهرستان خدابنده قهرمان شد، تصریح کرد: ورزشکاران خدابنده‌ای حضور خوبی در این مسابقات داشته‌اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه تیم هندبال نونهالان خدابنده صدرنشین هفته نخست لیگ هندبال استان زنجان شد، خاطرنشان کرد: تیم خدابنده ۱۲ بر ۲ ابهر را شکست داد و در بازی بعدی نیز ۷ بر ۶ تیم خرم‌دره را شکست داد.
عباسی ادامه داد: اعضای تیم هندبال نونهالان خدابنده را در این مسابقات محمدباقری، امیرحسین خلیلی، ابوالفضل محمدی، جوادحاجیلو، حسین صالحی، مهدی محمدی،مهدی تقی بیگلو،علی حسین پور، احمدرضا سلیمانی، مصطفی قنبری و رحیمی تشکیل داده‌اند.