جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر شهرستان خدابنده برگزار شد

اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه شهر قیدار و دیگر اعضای این ستاد درسالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش اشراق24،اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده […]

600600p15585EDNmainDSC01269اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه شهر قیدار و دیگر اعضای این ستاد درسالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش اشراق24،اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه شهر قیدار و دیگر اعضای این ستاد درسالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

باب اله فتحی در این جلسه ضمن اشاره به ارزش انقلاب بعنوان یک رویداد بزرگ دردنیا ، هدف از برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات دهه فجر را تجلیل و تکریم از جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای انقلاب و نقش بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و همچنین بازخوانی این رویداد برای آگاه سازی نسل جدید قلمداد کرد.

وی تاکید کرد: مسئولین کمیته های ستاد برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان خدابنده برای عملی نمودن وظایفی که برعهده آنها محول شده تلاش جدی بکنند تا برنامه ها با شکوه هرچه تمامتر برگزار شود.

فرماندار شهرستان خدابنده ادامه داد: در انتخابات مهم ترین موضوع حضور گسترده مردم است و این موضوع آنقدر اهمیّت دارد که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم فرمودند: “اگر به نظام و رهبری اعتقاد ندارید به خاطر ایران در انتخابات شرکت کنید. این انتخابات متعلق به جمهوری اسلامی و مردم می باشد و حضور حداکثری مردم در انتخابات به دوام و پایداری این نظام کمک خواهد کرد”.

حجت الاسلام طالبی نیز اظهار داشت: امسال دهه فجر یک ویژگی خاصی که دارد در آستانه انتخابات قرارگرفته و این دهه می تواند بهترین فرصت برای پر شور کردن فضای انتخابات و جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی باشد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: می توانیم در دهه مبارک فجر با تبیین خوب دستاوردهای انقلاب زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، چرا که حضور حداکثری مردم باعث تحقق حماسه سیاسی دیگر و ایجاد یأس و نا امیدی در دشمنان ایران اسلامی شود.

امام جمعه قیدار در پایان سخنان خود خواستار مراقبت هرچه بیشتر مسئولین از جنبش های انقلابی توسط برخی از افراد سودجو شد و تصریح کرد: جشن های انقلاب،متعلق به همه مردم است و متولی اصلی این جشن ها خود مردم هستند.