تضعیف روحیه انقلابی‌ ملت ایران ،قبول ابرقدرتی آمریکا و کنار آمدن با استکبار آرزوی دیرین جبهه استکبار است

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: تضعیف روحیه انقلابی‌ ملت ایران ،قبول ابرقدرتی آمریکا و کنار آمدن با استکبار یکی از آرزوهای دیرین جبهه استکبار به رهبری آمریکاست مردم با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال آن را برای همیشه بر باد دادند. به گزارش نسیم اشراق،حجت الاسلام موسوی […]

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: تضعیف روحیه انقلابی‌ ملت ایران ،قبول ابرقدرتی آمریکا و کنار آمدن با استکبار یکی از آرزوهای دیرین جبهه استکبار به رهبری آمریکاست مردم با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال آن را برای همیشه بر باد دادند.

به گزارش نسیم اشراق،حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن اظهار کرد: از چند ماه قبل سناریوى‏هایى نوشته شده بود که مردم ناراحت و معترض هستند و الآن زمانى است بر اعتراضات مردم موج سواری کنند و به‏واسطه مردم نظام جمهوری اسلامی را براندازند.
وی افزود: اشتباه محاسباتی دشمن در اینجاست که آن‏ها مى‏ بینند که مردم اعتراض دارند، فکر مى ‏کنند که به نظام اعتراض دارند در حالی که مردم نارضایتى‏ هایشان را به انقلاب گره نمى‏ زنند و  مردم بصیر و انقلابی کشورمان اگرچه از وجود برخى مشکلات و مسائل رنج می برند و از عملکردهای برخى مسؤولان و مدیران کشور و از تبعیض‏ها و مفاسد گله دارند، اما به اصل انقلاب و نظام اسلامى و رهبری وفادار هستند و ضعف ها و نارسائی ها را به حساب اصل نظام‏ نمی‏ گذارند لذا در مطلع الفجر چهلمین سالگرد پیروزی حق بر باطل ۲۲ بهمن ماه بار دیگر سیل خروشان امت بصیر و قهرمان جاری شد، بار دیگر دریای طوفانی این ملت، دشمنان اسلام و انقلاب را به لرزه درآورد  مردم ایران به پیروی از مقتدای خود، ایران اسلامی را به صحنه عزت و آزادگی، غیرت و مردانگی مبدل ساخت و به استکبار جهانی ثابت نمود که تحریمها و تهدیدها حبابهایی بیش نیستند.
امام جمعه قیدار ادامه داد: مردم ایران با خلق حماسه ماندگار دیگری باز تمام معادلات و تحلیل های رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران را به هم ریختند و مشت کوبنده ای بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زند.
وی افزود: مردم ما در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر اعلام کردند که هیچ تهدیدی نمی تواند از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی بکاهد و تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان برای دفاع از آرمانهای انقلاب تا پای جان ایستاده اند.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: تضعیف روحیه انقلابی‌ ملت ایران ،قبول ابرقدرتی آمریکا و کنار آمدن با استکبار یکی از آرزوهای دیرین جبهه استکبار به رهبری آمریکاست مردم با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال آن را برای همیشه بر باد دادند.
وی افزود: رییس جمهور آمریکا  متوسل به طناب پوسیده تهدید و تحریم شد باز مردم عزیز ایران امروز در سالگرد پیروزی انقلابشان در ۲۲ بهمن ماه با فریادهای کوبنده «مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل ، هیهات منا الذله» پاسخ دندان شکنی به آمریکا دادند و  نشان دادند که همچون ۴۰ سال گذشته مثل کوه در صحنه حاضرند و از آرمان های انقلاب عقب نشینی نکرده اند.
امام جمعه قیدار اضافه کرد: حضرت آیت‏ الله العظمى امام خامنه‏ اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در پى حماسه راهپیمایى ۲۲ بهمن ملت عزیز ایران در سراسر کشور، پیامى صادر کردند و این پیام چند فراز بسیار مهم داشت.
وی افزود: مردم ایران با این حضور باشکوه و با عظمت خود ، ثابت کردند هیچ گزینه ای قدرتمند تر از حضور مردم و پشتوانه ملت از نظام نیست و اگر دشمنان ما به ویژه آمریکا دست از پا خطا کنند پاسخ ملت ایران، ویرانگر و گسترده و پشیمان کننده خواهد بود.
امام جمعه قیدار ادامه داد: بنابراین خروش بی سابقه ملت در ۲۲بهمن امسال به منظور حمایت از ولایت و در پاسخ به تهدید ها و فشارهای اقتصادی دشمن یک معجزه الهی بود و این معجزه الهی ۴۰ سال است که پی در پی تکرار می شود.
وی افزود: درود و سلام خدا بر این همه شور و شعور مردم ،درود و سلام خدا  بر اخلاص و ایمان، بر وحدت و انسجامتان ، درود و سلام بر غیرت و این همه قدرشناسی و بصیرت شما مردم عزیز که باز هم با لحظه‌شناسی و دشمن شناسی، و اقدام به موقع نقشه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردید و دشمن را از خود خشمگین ساختید.
امام جمعه قیدار ادامه داد: این حضور کم نظیر یا بی نظیر مردم در راهپیمایى باشکوه ۲۲ بهمن وظیفه مسئولین را سنگین می کند که با وحدت و همدلی بدون هیچ گونه حاشیه ای در فکر خدمت به مردم و در پی حل مشکلات مردم باشند بر عهدى که با مردم، امام، رهبرى و انقلاب بسته‏اند، باید وفادار بمانند و در مقابل توپ و تشرهای مستکبرین هیچ رعب و حشتی به دل راه ندهند ، چراکه آن‏ها نماینده یک همچون ملت با اقتدار و با غیرت و عزتمند هستند.
وی افزود: ما در سرآغاز چهل‏سالگى انقلاب شکوهمند اسلامى، به شکرانه حضور تماشایى مردم در ۲۲ بهمن ۹۶،در پیشگاه الهی با امام و شهدای عزیزمان عهد و پیمان مى‏بندیم تا خون در رگ‏هایمان است، راهشان را ادامه خواهیم داد و از مظلومان جهان دفاع خواهیم کرد و سر تسلیم در مقابل استکبار به ویژه زیاده خواهی های آمریکا فرو نخواهیم آورد سوگند مى‏خوریم با مفسدان اقتصادى و رانتخواران و ویژه‏خواران تبعیض ها و اشرافی گری که انقلاب ما را تهدید می کند به شدت مبارزه خواهیم کرد و رهبر عزیز تر از جانمان امام خامنه‏اى را تنها نخواهیم گذاشت.
امام جمعه قیدار به سرنگونى یک فروند جنگنده «اف-۱۶» رژیم صهیونیستى توسط ارتش سوریه اشاره کرد و گفت: سرنگونی یک فروند جنگده «اف – ۱۶» رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه موجى از شادى و سرور در سوریه و کشورهاى منطقه به ارمغان آورد. و این اقدام قابل ستایش ارتش سوریه نشان می دهد که زمان عربده‏کشى صهیونیست‏ها تمام شده و به اصطلاح دوران بزن در رو در کشور سوریه به پایان رسیده و هر تجاوزی، انتقام و واکنش سخت ارتش سوریه را به همراه خواهد داشت.
وی افزود: آتش حاصل  از لاشه سوزان این جنگنده به خرمن ابهت صهیونیست‏ها افتاده است و سقوط این جت جنگنده ضربه‏اى سنگین و سهمگین به حیثیت اسرائیل وارد ساخت.
امام جمعه قیدار به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نیز اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) با استقامتی بی‌نظیر در راه دفاع از مسیر پر نور ولایت، الگویی کامل را در تبعیت از امام زمان و استقامت در مسیر حق به همگان درطول تاریخ ارائه نمودند و به همگان یاد دادند که در مسیر  دفاع از حریم ولایت، در صورتی که لازم باشدحتی تمام زندگی را باید فدا کرد.
وی افزود: حضرت زهرا (سلام الله علیها) با استقامت خویش در برابر انحرافات، به تمام مسلمین در پهنه تاریخ یاد دادند که نپذیرفتن ظلم و انحراف و مقابله با جریان‌های انحرافی وظیفه واجب یک مسلمان است.