انقلاب اسلامی سرنوشت همه انسان های آزاده را تغییر داد/زنگ انقلاب در خدابنده نواخته شد+تصاویر

معاون فرماندار خدابنده در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت:انقلاب اسلامی صرفا مختص ایران نبود بلکه با آن سرنوشت همه انسانهای آزاده تغییر پیدا کرد. به گزارش نسیم اشراق،صبح امروز زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در دبیرستان دخترانه رسالت شهر قیدار نواخته شد. در ابتدا علی اسدی […]

معاون فرماندار خدابنده در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت:انقلاب اسلامی صرفا مختص ایران نبود بلکه با آن سرنوشت همه انسانهای آزاده تغییر پیدا کرد.

به گزارش نسیم اشراق،صبح امروز زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستان خدابنده در دبیرستان دخترانه رسالت شهر قیدار نواخته شد.

در ابتدا علی اسدی مدیر آموزش و پرورش خدابنده با تبریک ایام اله دهه فجر اظهار کرد: برنامه های دهه فجر با ۴۲ عنوان در همه مدارس شهرستان خدابنده برگزار می شود و انقلاب ما فرهنگی بود و امام راحل برای این امر اهمیت زیادی قائل بودند.

سپس غلامعلی خمسه معان فرماندار خدابنده به ایراد سخن پرداخت و گفت: از ابتدای تاریخ به امروز جدال بین حق و باطل وجود داشته است و امام خمینی(ره) و شاه نیز مصداق بارزی از این جدال بودند و در تاریخ ثابت شده است که حق باقی و باطل نابود شدنی است.

وی افزود: گورباچف رئیس اتحادیه جماهیر شوروی سالها پی از فروپاشی به نامه امام خمینی(ره)که به وی نوشته بود اشاره کرد و ضمن اظهار پشیمانی عنوان کرد: “ای کاش آن نامه را با دقت بیشتری می خواندم”و این نامه دور اندیشی و آینده نگری امام را برای ما آشکار می سازد.

معاون فرماندار خدابنده ادامه داد: انقلاب اسلامی صرفا مختص ایران نبود بلکه با آن سرنوشت همه انسانهای آزاده تغییر پیدا کرد و کشور ما نیز در گذشته چه از لحاظ سیاسی و چه اقتصادی کاملا وابسته به کشورهای دیگر بود و به لطف انقلاب این سرسپردگی ها برطرف شد.

در حال حاضر جمهوری اسلامی در بسیاری از زمینه ها و عرصه ها به خودکفایی رسیده است و می توان به استقلال،آزادی،امنیت،نانو،سئاد آموزی،احترام دادن به جایگاه دانش آموزان را از جمله دستاوردهای انقلاب عنوان کرد.

اجرای کلیپ،نمایش گروه سرود،دکلمه خوانی و قرائت مقاله از دیگر برنامه های این مراسم بود.