اعلام برنامه های دهه فجر/مردمی برگزار شدن برنامه های دهه فجربسیاراهمیت دارد

فرماندار شهرستان خدابنده به مردمی برگزار شدن برنامه های دهه فجر در شهرستان خدابنده تاکیدکرد و یاد آورشد: برنامه ها باید طوری برگزار شود که نسل جوان حضور پر رنگی داشته باشد و بهتر بتوانند وقایع آن روز را لمس و درک کنند. به گزارش اشراق آنلاین،باب الله فتحی در جلسه ستاد دهه فجر به […]

فرماندار شهرستان خدابنده به مردمی برگزار شدن برنامه های دهه فجر در شهرستان خدابنده تاکیدکرد و یاد آورشد: برنامه ها باید طوری برگزار شود که نسل جوان حضور پر رنگی داشته باشد و بهتر بتوانند وقایع آن روز را لمس و درک کنند.

DSCN4031

به گزارش اشراق آنلاین،باب الله فتحی در جلسه ستاد دهه فجر به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: در این ایام ۴۹ طرح عمرانی، کشاورزی و سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در شهرستان خدابنده بیشترین پروژه های قابل افتتاح در حوزه گاز رسانی است که یک مورد گاز رسانی در شهر و پنج مورد گاز رسانی در پنج روستا انجام خواهد شد و برای افتتاح  پروژه گاز رسانی ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر کار خانه گچ با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و برای بیش از ۷۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

فتحی تاکید کرد: در ایام الله  دهه فجرطرح هادی، بهسازی راههای روستایی، برق رسانی، آبیاری تحت فشار در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه افزود: همچنین در این شهرستان ۱۵ طرح سرمایه گذاری در حوزه دامداری و کشاورزی هم به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان خدابنده به مردمی برگزار شدن برنامه های دهه فجر در شهرستان خدابنده اشاره کرد و یاد آورشد: برنامه ها باید طوری برگزار شود که نسل جوان حضور پر رنگی داشته باشد و بهتر بتوانند وقایع  آن روز را لمس و درک کنند.