اجرای طرح هادی روستایی در ۶۹ روستای خدابنده

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده گفت:طرح هادی روستایی تا به امسال در ۶۹ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۵میلیون و ۴۷۷ ریال انجام شده است.

علی محسنی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: با افتتاح حساب 100امام (ره) و با تاسیس بنیاد مسکن به دستور ایشان پیشرفتهای خوب و بزرگی در حوزه مسکن روستایی انجام شده است.

وی به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه مسکن روستایی شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: از سالهای 99 تا 1402،در حوزه عمران روستایی (فنی و اجرایی)در شهرستان خدابنده طبق سرشماری سال 95، 182روستای بالای 20 خانوار در این شهرستان وجود دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: علاوه بر تهیه نقشه طرح هادی برای 100 درصد این روستاها،برای برخی از روستاهای زیر 20 خانوار نیز نقشه طرح هادی تهیه شده است.

وی اضافه کرد: هم چنین تعداد 44روستا با توجه به اتمام افق نقشه طرح هادی، نیازمند بازنگری هستند که نیاز به تخصیص اعتباری به مبلغ 44 میلیارد ریال است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به گزارش بازنگری طرح هادی روستایی از سالهای99 تا 1402،اشاره کرد و گفت: بازنگری طرح هادی روستایی در سال99 در بخش مرکزی 6مورد،بزینه رود 8 مورد،بخش سجاسرود5 مورد،بخش افشار صفر و بخش دوتپه 2 مورد با اعتباری بالغ بر 6میلیون و 431هزار ریال انجام شده است.

محسنی ادامه داد: در مجموع طرح هادی روستایی تا به امسال در 14 مورد در بخش مرکزی،16 مورد در بخش بزینه رود،21 مورد در بخش سجاسرود،11 مورد در بخش افشار و 7مورد در بخش دوتپه،در ۶۹ روستای شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر ۴۵میلیون و ۴۷۷ ریال انجام شده است.