اعتراضات جامعه جهانی پاسخی محکم و قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی و توقف نسل کشی در غزه است

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(چهارشنبه)گفت:اعتراضات جامعه جهانی پاسخی محکم و قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی و توقف نسل کشی در غزه است.حجت الاسلام محمد موسوی سجاسی درگفت و گو با خبرنگار اشراق آنلاین،بااشاره به افزایش شمار قربانیان ومصدومان مردم بی دفاع فلسطین و غزه درپی حملات وحشیانه و بی وقفه رژیم […]

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(چهارشنبه)گفت:اعتراضات جامعه جهانی پاسخی محکم و قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی و توقف نسل کشی در غزه است.81247361-5840030حجت الاسلام محمد موسوی سجاسی درگفت و گو با خبرنگار اشراق آنلاین،بااشاره به افزایش شمار قربانیان ومصدومان مردم بی دفاع فلسطین و غزه درپی حملات وحشیانه و بی وقفه رژیم صهونیستی، افزود: کشتار مردم غزه به ویژه کودکان و زنان دل هر آزادیخواهی در جهان را دردمند و اندوهگین می کند.

وی، یادآورشد: هم اکنون شکل گیری فاجعه انسانی در غزه موجب اعتراضات جهانی نسبت به این کشتار توسط رژیم صهیونیستی شده است.

حجت الاسلام موسوی سجاسی، افزود: اعلام انزجار روز افزون جامعه جهانی به ویژه مسلمانان از جنایات رژیم صهیونستی علیه مردم بی دفاع فلسطین و غزه بیانگر آگاهی های آنها به این موضوع مهم است.

وی، سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را توطئه استکبار برای تحقق اهداف از پیش طراحی شده خود بیان کرد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: حملات متقابل حماس وحشت و هراس رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

وی، تصریح کرد: آمریکا به طور رسمی از جنایات اسراییل حمایت کرده و کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر نیز سکوت اختیار کرده اند که این موضوع مایه تاسف است.

حجت الاسلام موسوی سجاسی، همچنین به روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این روز تاریخی یادگار بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و هر سال با شکوه بیشتری و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می شود.

وی، یادآورشد: امسال این روز مهم به دلیل عملیات گسترده وحشیانه رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین در مقایسه با سالهای گذشته با صلابت بیشتری در اقصی نقاط کشور و درسطح جهانی برگزار می شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اعتراضات جامعه جهانی پاسخی محکم و قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی و توقف نسل کشی در غزه است.