امام به برکت ایمان به راه و اسلام توانست در انقلاب وحدت ایجاد کند

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت:امام به برکت ایمان به راه و اسلام توانست در انقلاب وحدت ایجاد کند.ولی اله ابراهیمی ضمن تسلیت به مناسبت سالگردرحلت معمارکبیرانقلاب درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین گفت:امام به برکت ایمان به راه و اسلام توانستند همچنان در انقلاب وحدت ایجاد کرده و تبعیت مردم را به دست آورده، آنها را به بهترین شکل […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت:امام به برکت ایمان به راه و اسلام توانست در انقلاب وحدت ایجاد کند.DSCN0949ولی اله ابراهیمی ضمن تسلیت به مناسبت سالگردرحلت معمارکبیرانقلاب درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین گفت:امام به برکت ایمان به راه و اسلام توانستند همچنان در انقلاب وحدت ایجاد کرده و تبعیت مردم را به دست آورده، آنها را به بهترین شکل هدایت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده یکی از علت‌های موفقیت انقلاب اسلامی ایران را شناخت درست و کامل امام خمینی (ره) از راه و راهنمایی و آگاه کردن به موقع مردم دانست.

ابراهیمی  ادامه داد: امام چنان به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایمان داشتند که همیشه به پایداری و مجاهدت مردم اشاره کرده و اعلام می‌کردند: ما بهترین مردم اعصار را داریم.
وی عنوان کرد: خدا را شاکریم که جانشین راستین امام خمینی (ره) راه ایشان را با تمام توان ادامه داده و در راستای تداوم اسلام در دنیای امروز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.