بزرگ‌ترین ماموریت سپاه اجرای فرهنگ قرآنی در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده گفت: بزرگ‌ترین ماموریت سپاه اجرای فرهنگ قرآنی در جامعه و اعضای بسیج است.  حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق آنلاین با اشاره به سوم شعبان و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی در دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد. وی […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده گفت: بزرگ‌ترین ماموریت سپاه اجرای فرهنگ قرآنی در جامعه و اعضای بسیج است. 13921112000383_PhotoA

 حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق آنلاین با اشاره به سوم شعبان و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی در دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت و نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دفاع مقدس بر دشمنان پوشیده نیست، افزود: امام خمینی(ره) می‌فرمایند من از سپاه راضی هستم و کاش من هم یک پاسدار بودم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: زمانی که بزرگ‌ترین رهبر سیاسی و مذهبی جهان می‌گوید ای کاش من هم یک پاسدار بودم، این جمله اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در جامعه نشان می‌دهد.

این مسئول در ادامه به وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در جامعه امروز اشاره کرد و یادآور شد: بزرگ‌ترین ماموریت سپاه این است که در سال‌های آینده فرهنگ قرآنی را در بین جامعه و اعضای بسیج در سطح مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت پیاده کند.