محموله بزرگ داروی قاچاق در خدابنده کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک محموله بزرگ داروی قاچاق در شهرستان خدابنده خبر داد. به گزارش اشراق آنلاین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان سرهنگ مراد جعفری با اشاره به کشف بیش از یک میلیون و 600 هزار عدد قرص غیر مجاز افزود: قاچاق کالا بویژه، کالاهایی که مستقیما با […]

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک محموله بزرگ داروی قاچاق در شهرستان خدابنده خبر داد.81175030-5714459

به گزارش اشراق آنلاین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان سرهنگ مراد جعفری با اشاره به کشف بیش از یک میلیون و 600 هزار عدد قرص غیر مجاز افزود: قاچاق کالا بویژه، کالاهایی که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است، کیان اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر می اندازد.

وی یادآورشد: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در استان زنجان اقدامات گسترده ای را آغاز کرده و با قاچاقچیان مطابق قانون برخورد جدی می کند.

جعفری تاکید کرد: با کار اطلاعاتی گسترده، ماموران انتظامی شهرستان خدابنده، یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل داروهای قاچاق شناسایی و در یک تعقیب و گریز کوتاه و عملیات ضربتی پلیس، روز گذشته این خودرو توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ماموران در بازرسی از داخل خودرو بیش از یک میلیون و 600 هزار قرص و داروی غیر مجاز و یک هزار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط کردند.

جعفری با اشاره به مقابله جدی پلیس با قاچاقچیان افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری در بحث کالای قاچاق غیر مجاز، با شماره 110 به پلیس اطلاع، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.