یک معلم می تواند با رفتار و گفتارش کشوری را دگرگون سازد

نماینده مردم خدابنده گفت:معلمی عشق است ویک معلم می تواند با رفتار و گفتارش کشوری را دگرگون سازد وچه بسایک معلم خام می تواند  شاگردان خویش را برای همه زندگی سرگردان کند. حجت الاسلام موسوی صبح امروز(چهارشنبه)درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین ضمن تبریک هفته معلم وروزکارگراظهارکرد:معلمی عشق است ویک معلم می تواند با رفتار و گفتارش کشوری را […]

نماینده مردم خدابنده گفت:معلمی عشق است ویک معلم می تواند با رفتار و گفتارش کشوری را دگرگون سازد وچه بسایک معلم خام می تواند  شاگردان خویش را برای همه زندگی سرگردان کند.81127901-5633086-300x200

حجت الاسلام موسوی صبح امروز(چهارشنبه)درگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین ضمن تبریک هفته معلم وروزکارگراظهارکرد:معلمی عشق است ویک معلم می تواند با رفتار و گفتارش کشوری را دگرگون سازد وچه بسایک معلم خام می تواند  شاگردان خویش را برای همه زندگی سرگردان کند.

نماینده مردم خدابنده به طبیعت اشاره کردوگفت:طبیعت،معلم بزرگی است وخردمندان بایداز آن درس های زیادی بگیرند.

وی اشاره ای به مقوله  کارکردوگفت:عبادت مومن، کاراست وكار اندكي كه با آگاهي همراه باشد، بیشتروبهترازكار زيادي است كه با ناداني وجهالت همراه باشد.

حجت الاسلام موسوی افزود:زیاد کار کردن مهم نیست، بلکه درست کار کردن مهمتر است وفقط دانستن کافی نیست، بلکه باید به کار گرفت و فقط خواستن کافی نیست، باید انجام داد.

وی اذعان کرد:مشکلات درحقیقت درزندگی، فرصتهایی هستند که در لباس کار و تللاش جلوه گرمی شوندونبایدازمشکلات هراسید.