رکن اساسی فعالیت‌های اقتصادی هر کشوری در بعد نیروی انسانی جامعه کارگری محسوب می‌شود

فرماندارخدابنده اظهارکرد: رکن اساسی فعالیت‌های اقتصادی هر کشوری در بعد نیروی انسانی جامعه کارگری محسوب می‌شود. باب اله فتحی،صبح امروز(چهارشنبه)ضمن تبریک روزجهانی کارگردرگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین،روز کارگر را فرصت آشنایی با اقدامات ملل دیگر دانست و اظهار داشت: این آشنایی ما را در حل معضلات موجود رهنمون می‌شود. فرماندارخدابنده با تاکید بر نقش موثر جامعه کارگری کشور […]

فرماندارخدابنده اظهارکرد: رکن اساسی فعالیت‌های اقتصادی هر کشوری در بعد نیروی انسانی جامعه کارگری محسوب می‌شود.13920718000168_PhotoA4

باب اله فتحی،صبح امروز(چهارشنبه)ضمن تبریک روزجهانی کارگردرگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین،روز کارگر را فرصت آشنایی با اقدامات ملل دیگر دانست و اظهار داشت: این آشنایی ما را در حل معضلات موجود رهنمون می‌شود.

فرماندارخدابنده با تاکید بر نقش موثر جامعه کارگری کشور در اقتصاد و تولید ملی تاکید کرد و ابراز داشت: رکن اساسی فعالیت‌های اقتصادی هر کشوری در بعد نیروی انسانی جامعه کارگری محسوب می‌شود.

وی  با بیان اینکه جامعه کارگری در تاریخ معاصر ایران به نقش خود عمل کرده است، ادامه داد: تلاش این قشر در تاریخ معاصر به حدی بوده که هیچ گونه نگرانی از بایت آنها وجود نداشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خدابنده به نقش بی‌بدیل کارگران در توسعه ملی هر کشوری از جمله ایران اشاره کرد و ابراز داشت: این نقش در عملیاتی کردن برنامه‌های دولت از جمله اقتصاد مقاومتی هم بارز بوده است.