انتقاد سازنده و دلسوزانه موجب پیشرفت و تعالی جامعه می شود

نماینده مردم خدابنده گفت: انتقادهای سازنده، مفید و دلسوزانه موجب پیشرفت و تعالی جامعه می شود.  حجت الاسلام سیدمحمد موسوی سجاسی  در گفت و گو با خبرنگار اشراق آنلاین افزود: بسیاری بر این باورند که انتقادهای تخریبی راهکار مناسبی برای ارایه نظرها، پیشنهادات با هدف پیشبرد بهتر کارها محسوب می شود. وی یادآورشد: انتقادات باید […]

نماینده مردم خدابنده گفت: انتقادهای سازنده، مفید و دلسوزانه موجب پیشرفت و تعالی جامعه می شود.81094366-5580136

 حجت الاسلام سیدمحمد موسوی سجاسی  در گفت و گو با خبرنگار اشراق آنلاین افزود: بسیاری بر این باورند که انتقادهای تخریبی راهکار مناسبی برای ارایه نظرها، پیشنهادات با هدف پیشبرد بهتر کارها محسوب می شود.

وی یادآورشد: انتقادات باید بر اساس معیار، چارچوب های مشخص و مبتنی بر وضعیت کشور انجام گیرد.

حجت الاسلام موسوی سجاسی گفت: دولت یازدهم با شعار اعتدال و تدبیر بر سر کار آمده و درصدد تحقق اهداف و برنامه های ترسیم شده خود است.

وی اظهار کرد: عملکرد و فعالیت های دولت یازدهم به ویژه درحوزه سیاست خارجی مطلوب بوده و چشم انداز بهتری را در برقراری و تعامل دو سویه با کشورهای هدف فراهم کرده است.

نمانیده مردم خدابنده درمجلس شورای اسلامی گفت: طی ماههای گذشته برخی نمایندگان نسبت به عملکرد و فعالیت های دولت یازدهم انتقادهایی داشتند که برخی مسایل بجا و بعضا نادرست بود.

وی یادآورشد: مدت زمان کوتاهی از روی کار آمدن دولت یازدهم سپری می شود و قضاوت ها و پیش داوری هادر وضعیت کنونی چندان مناسب نیست.

حجت الاسلام موسوی سجاسی افزود: برای ارزیابی فعالیت های دولت در حوزه های مختلف باید زمان و فرصت بیشتری داد و پس از آن نسبت به موارد و حتی انتقادهای سازنده اقدام کرد.

وی اظهار کرد: همدلی، همکاری بین گروهها و جریانهای مختلف و ارتباط تنگاتنگ مجلس شورای اسلامی با دولتمردان به طور یقین چشم انداز بهتری را در توسعه کشور ترسیم می کند.