رژیم تروریستی صهیونیستی ماهیتی پلید دارد

استاد دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده گفت: حملات دردمنشانه رژیم تروریستی و منحوس صهیونیستی به مناطقی از جنوب لبنان و ترور مردم مظلوم لبنان همواره نشانگر ماهیت پلید فرزند نامشروع استکبار جهانی است.

علی حدادیان در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: حملات دردمنشانه رژیم تروریستی و منحوس صهیونیستی به مناطقی از جنوب لبنان و استفاده از ابزارهای الکترونیکی در ترور مردم مظلوم لبنان همواره نشانگر ماهیت پلید فرزند نامشروع استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه بدتر از حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، حمایت آمریکای جهان‌خوار است که امام خمینی (ره) به حق آن را شیطان اکبر نام نهاده‌اند افزود: علی‌رغم فشار افکار عمومی و رسانه‌های آزاد و غیرسرسپرده در خصوص توقف نسل‌کشی در غزه، هم‌چنان بر طبل رسوایی خود و رژیم صهیونیستی می‌کوبد و حمایت خود را از این‌همه خونریزی انسان‌های مظلوم و بی‌گناه با بی‌شرمی تمام اعلام می‌کند.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده ادامه داد: فقدان تحرک برخی کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین و لبنان بر جسارت دشمن غدار می‌افزاید و امید است بزودی با امداد الهی به دست جبهه‌ مقاومت اسلامی، شاهد مضمحل شدن اسرائیل و نافرجامی طرح و نقشه‌های شیطان بزرگ در منطقه و جهان باشیم.