جشن شکوفه‌ها در خدابنده+فیلم

همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها برای استقبال از دانش‌آموزان کلاس اولی دبستان به صورت نمادین در دبستان شهید امیر عبداللهیان شهر قیدار برگزار شد.

به گزارش نسیم اشراق؛ امروز 27 شهریورماه همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها برای استقبال از دانش‌آموزان کلاس اولی دبستان شهید امیر عبداللهیان شهر قیدار با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده، کارشناسان آموزش ابتدایی و نیروی انسانی و اعضای انجمن اولیا و خیران برگزار شد.

بهروز کثیرلو در این مراسم ضمن تبریک ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید از حضور اولیا در برنامه‌های آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید را در مقطع ابتدایی با ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز با تعداد ۶۰۰ نفر همکار شروع خواهیم کرد افزود: از این تعداد ۱۹۸۲ نفر دانش آموز برای کلاس اول ثبت نام کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده ادامه داد: اگر موفقیتی در راستای پروژه مهر و بازگشایی مدارس حاصل شده است، نتیجه تلاش چندین ماهه همکاران و ستاد به ویژه کارگروه‌های نه گانه پروژه مهر است.

برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام نوری و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان خاتمه یافت.