برپایی بازارچه صنایع دستی در خدابنده

رئیس شورای اسلامی شهر سجاس شهرستان خدابنده از برپایی غرفه‌های مخصوص بازارچه صنایع دستی خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق؛ سید مرتضی موسوی رئیس شورای اسلامی شهر سجاس شهرستان خدابنده به‌همراه حمید موسوی دبیر جشنواره سرآشپزان و گوشت و کباب سجاس از محل برگزاری این جشنواره در پارک ملت شهر سجاس بازدید کردند.

سید مرتضی موسوی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق از فرمانداری شهرستان خدابنده بویژه حقی بخشدار تلاشگر و ساعی سجاسرود بابت هماهنگی ارگان‌های ذیربط از جمله نیروی انتظامی و حوزه مقاومت بسیج، شبکه بهداشت، دامپزشکی و سایر ادارات در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره سرآشپزان و گوشت و کباب سجاس تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر حضور سرآشپزان شهر سجاس در این جشنواره گفت: سرآشپزان در بخش پخت کباب فعالیت خواهند داشت و همچنین بانوان هنرمند در این جشنواره، غرفه‌های مخصوص بازارچه صنایع دستی برپا خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سجاس شهرستان خدابنده ادامه داد: در جشنواره سرآشپزان و گوشت و کباب سجاس، جشن به مناسبت هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) از تاریخ ۲۹ شهریور ماه به مدت سه روز با اجرای موسیقی سنتی آشیق و موسیقی پاپ و برنامه‌های متنوع دیگر برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب، برنامه‌ای در شأن مردم استان زنجان، شهرستان خدابنده، بخش و بویژه شهر سجاس برگزار کنیم.

موسوی در پایان از مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سجاس و مدیر کانال شهرداری سجاس، صدا و سیمای استان زنجان (شبکه اشراق)، مدیران شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از جمله نسیم اشراق، قیدار آنلاین، قیداریمیز، سجاسیمیز، اخبار سجاسرود و همچنین کمیسیون بانوان بابت انعکاس اخبار شهر سجاس در سطح استان و کشور تشکر ویژه‌ای کرد و از آن‌ها تقاضا کرد تا در آینده بویژه در مراسمات این‌چنینی بیش از پیش مانور داده و آن اخبار را انعکاس دهند.