برپائی 11 غرفه در بارگاه قیدارالنبی (ع)

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار خدابنده گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال تعداد ۱۱ غرفه از غرفه‌های مجموعه بارگاه مطهر حضرت قیدارالنبی (ع) شهر قیدار در راستای حمایت از تولید و اشتغال برپا خواهد شد.

به گزارش نسیم اشراق جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار خدابنده و رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به‌همراه نمایندگانی از ادارات اوقاف و فنی و حرفه‌ای شهرستان و معاون بخشداری مرکزی در دفتر بخشداری مرکزی این شهرستان در خصوص آماده کردن و ارائه غرفه‌های مجموعه حضرت قیدارالنبی (ع) شهر قیدار برگزار شد.

داود قاسملو در این جلسه اظهار کرد: تعداد ۱۱ غرفه از غرفه‌های مجموعه بارگاه مطهر حضرت قیدارالنبی (ع) شهر قیدار در راستای حمایت از تولید و اشتغال برپا خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی‌هائی که انجام شده است، به عرضه تعدادی از غرفه‌های محوطه قیدارالنبی (ع) اقدام خواهیم کرد زیرا که این امر باعث خواهد شد در راه ایجاد تولید و اشتغال قدمی رو به جلو برداشته شود و خدماتی به مسافران و گردشگران ارائه و رفع بیکاری شود.

معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار خدابنده ادامه داد: تعداد ۱۱ غرفه از غرفه‌های مجموعه حضرت قیدارالنبی (ع) در راستای حمایت از تولید و اشتغال به واحدهای تولیدی صنایع‌دستی و فرهنگی و کشاورزی و محصولات خشکبار، در اختیار تولید‌کنندگان خرد قرار داده می‌شود.

وی اضافه کرد: این افراد از طریق ادارات میراث فرهنگی و گردشگری و فنی و حرفه‌ای و هم چنین اصناف معرفی و مستندات و مدارک تحویل داده خواهد شد.

معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار خدابنده عنوان کرد: در این غرفه‌ها صنایع‌دستی شهرستان و محصولات کشاورزی و تولیدات فرهنگی به عموم مردم عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: این گونه اقدامات می‌تواند امیدساز باشد وهمه کسانی که تولیدات دستی و فرهنگی و کشاورزی دارند از طریق این راه‌ها می‌توانند به عرضه تولیدات خود بپردازند تا گام‌های موثرتری در جهت شکوفایی اقتصادی برداشته شود.

قاسملو ادامه داد: عرضه این غرفه‌ها تا حدودی برای رفع بیکاری جوانان موثر خواهد بود زیرا که شهرستان خدابنده ظرفیت بالقوه‌ای دارد و مسئولان این آمادگی را دارند تا در جهت تولید و اشتغال و رفع موانع نهایت همکاری و هم‌یاری لازم را داشته باشند.