تنها چمن فوتبال قیدار در حال تخریب است

رئیس هیات فوتبال شهرستان خدابنده با بیان اینکه زمین و چمن مصنوعی قیدار جوابگوی ورزشکاران و جوانان این شهر نیست گفت: از زمان احداث این زمین هیچ تعمیر و تجهیزی صورت نگرفته است و در حال تخریب است.

علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: مشکلاتی گریبان‌گیر جامعه فوتبال شهرستان خدابنده، این رشته پرشور اجتماعی است که متاسفانه جلو پیشرفت و ترقی جوانان و علاقه‌مندان و استعدادهای آنها راگرفته است و شاید مساعدت و عنایت بهتر و بیشتر مسئولان سبب می‌شد شکوفائی و عزت جوانان شهرستان را در زمینه فوتبال بیش از پیش شاهدباشیم.

وی با بیان اینکه استعداد فوق‌العاده و پتانسیل و علاقه‌مندان زیادی در سطح شهرستان خدابنده در رشته ورزشی فوتبال داریم افزود: این شهرستان فاقد امکانات کافی بخصوص در مرکز شهرستان در این زمینه است.

رئیس هیات فوتبال شهرستان خدابنده ادامه داد: عمده مشکل مجموعه و چمن طبیعی شهید فهمیده قیدار، نبود آب و آبیاری آن است که به کمک شهرداری و آتش نشانی آبیاری می‌شود و مایه تاسف است که حداقل یک چاه عمیق در آنجا وجود ندارد و سیستم آبیاری در آنجا تعریف نشده است و نگهداری و تامین آن واقعا سخت است.

وی افزود: مجموعه و چمن طبیعی شهید فهمیده قیدار از طرف ضلع شمالی، پشت دروازه، مسیرشوت با دیوار کوتاه مشرف به ساختمان‌های همسایگان است و ضمن آزار و اذیت آنها، در هر بازی و تمرین تعداد زیادی از توپ‌ها مفقود می‌شود و همسایگان نیز از پس‌دادن توپ‌ها امتناع می‌ورزند.

خلیلی ادامه داد: تعبیه کردن حصار و فنس استاندارد در مجموعه و چمن طبیعی شهید فهمیده قیدار یکی از ضروریات است و همچنین سرویس‌های بهداشتی معیوب هستند و نواقصاتی دارند و تماشاگران و بازیکنان در این زمینه در مضیغه هستند.

وی خاطرنشان کرد: نبود زمین و چمن مصنوعی دیگر در شهر قیدار باعث شده است تراکم و فشار روی روی این زمین چمن زیاد شود که باعث از بین رفتن آن می شود.

خلیلی با بیان اینکه زمین و چمن مصنوعی قیدار جوابگوی ورزشکاران و جوانان این شهر نیست افزود: از زمان احداث این زمین هیچ تعمیر و تجهیزی صورت نگرفته است و در حال تخریب است و با وجود اینکه همه آیتم‌ها در آن تعریف شده است ولی بازسازی نشده است و ایجاد چنین مجموعه‌ای در این برهه اقتصادی واقعا محال و یا لااقل بسیار هزینه سنگینی دارد.