انقلاب جمهوری اسلامی به پیروی از بعثت نبوی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده گفت: انقلاب جمهوری اسلامی به پیروی از بعثت نبوی ضد ظلم و ضد استبداد و استکبار و طرفدار مظلومان، محرومان و مستضعفان عالم بود.

حجت الاسلام علی خدابنده لو رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق با تبریک دهه فجر و عید مبعث اظهار کرد: :مبعث یعنی انبعاث و انقلاب و انقلابی که مقدماتش را انبیای قبلی فراهم کرده بودند در مکه ایجاد شد.
وی افزود: از آنجا که ریشه این انقلاب در وجود انسان ها نهفته بود و ادامه داشت و مردم ادامه دهنده این بعثت ها هستند و در زمان ما ۲۲ بهمن ۵۷ به منصه ظهور رسید و انقلاب اسلامی به وجود آمد،انقلابی که آرزوی تمام انبیا و اولیای الهی بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده ادامه داد: ما باید از این انقلاب که امانت از انبیا هست مواظبت کنیم.
وی اضافه کرد: امام توانست خط بعثت را که در طول زمان کم رنگ شده بود پررنگ کند و جامعیت اسلام را در عمل نشان دهد و انقلاب جمهوری اسلامی به پیروی از بعثت نبوی ضد ظلم و ضد استبداد و استکبار و طرفدار مظلومان، محرومان و مستضعفان عالم بود.
این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مثل انقلاب پیغمبران دشمنانی دارد که در مقابلش صف کشیده اند تا سرکوبش کنند،لذا وظیفه تمام مسلمانان این است که از این انقلاب دفاع کنند.
وی افزود: یکی از مولفه های دفاع از انقلاب، حضور در انتخابات است که مقام معظم رهبری از اول سال تا الان چندین بار تاکید کرده‌اند،چون حضور پرشور در انتخابات انقلاب را بیمه کرده و انقلاب را صادر می‌کند .
حجت الاسلام خدابنده لو ادامه داد: بر همه دغدغه‌مندان انقلاب لازم است که پیشرفت های کشور را با جهاد تبیین به مردم انتقال بدهند و در کنار ضعف‌ها، دستاوردها و نقاط قوت انقلاب را به مردم بگویند و همچنین مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.