طرح ذخیره‌سازی سیب زمینی در خدابنده انجام شود

مدیر تعاون روستایی استان زنجان در خدابنده گفت: در راستای سیاست های وزارت جها کشاورزی در حوزه تنظیم بازار محصولات کشاورزی،طرح ذخیره‌سازی احتیاطی سیب زمینی باتوجه به تولید بالای این محصول در شهرستان خدابنده انجام شود.

به گزارش نسیم اشراق، جعفری مدیر تعاون روستایی استان زنجان به همراه کرمی زرندی ریئس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده وگل محمدی مدیر عامل اتحادیه شهرستان در یک نشست صمیمی در دفتر اسداللهی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده حضور یافتند.

در این دیدار  جعفری ضمن خدا قوت و اعلام همراهی و همدلی در اجرای سیاستهای راهبردی مجموعه جهاد کشاورزی و وزارت متبوع، اجمالا پتانسیل‌ها و ظرفیت های شبکه تعاونی‌های روستایی و عملکرد سازمان را تبیین و به صورت ویژه طرحها و پروژه‌ای اقتصادی تعریف شده در شهرستان خدابنده را که در تطابق با سیاستهای اجرائی وزارت متبوع و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران است را در حوزه کشاورزی از جمله احداث سرد خانه،روستا بازار،ایجاد مراکز تولید و فرآوری بذور،ایجاد مراکز تامین و توزیع نهاده های کشاورزی،ایجاد فضای ذخیره سازی محصولات کشاورزی و…. ارائه‌ کرد.

وی در این دیدار اهداف و چشم اندازهای طرحها را بیان و خواستار کمک و حمایت از این طرحها شد.

مدیر تعاون روستایی استان زنجان همچنین در راستای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، طرح ذخیره‌سازی احتیاطی سیب زمینی را مهم بر شمرده و خواستار عملیاتی شدن طرح باتوجه به تولید بالای سیب زمینی در شهرستان خدابنده شد.

در ادامه اسداللهی باتوجه به رسالت سازمان تعاون روستایی در راستای پشتیبانی از تولید در بخش کشاورزی طرحهای مذکور را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در تحقق و اجرای طرحها باتقدم تعاون روستایی بر سایر بخش های زیر مجموعه جهادکشاورزی حمایت خواهیم کرد.