زنجان به عنوان دومین مرکز سرد استان در کشور ثبت شد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آسمان استان امروز به تدریج با کاهش ابر همراه خواهد بود گفت: زنجان به عنوان دومین مرکز سرد استان در کشور ثبت شد.

به گزارش نسیم اشراق،الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در روزهای آینده جوی نسبتا پایدار برای استان پیش بینی می‌شود گفت: هوای استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد می‌باشد.

وی افزود: آسمان استان امروز به تدریج با کاهش ابر همراه خواهد بود و از بعد از ظهر وزش باد قابل پیش‌بینی است.

از نظر دمایی، از صبح فردا دما در اغلب مناطق استان با کاهش روبرو خواهد بود که این شرایط تا اواخر هفته ادامه پیدا خواهد کرد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته شهر سجاس صفر درجه خنکترین و آببر با 25 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان زنجان بودند.

نجفی ابرازکزد: دمای فعلی هوای شهر زنجان را ۹ درجه سانتیگراد  است که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است و زنجان به عنوان دومین مرکز سرد استان در کشور ثبت شده است.

وی گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۹ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۲ و ۲۰ درجه، ماهنشان ۱۱ و ۲۰ درجه،  خرمدره ۱۱ و ۱۸ درجه، آببر ۱۹ و ۲۵ درجه، سلطانیه هشت و ۱۶ درجه و  قیدار هشت و ۱۶ درجه سانتیگراد  گزارش شده است.