برگزاری کلاس های آموزش حقوق شهروندی برای معلمان خدابنده+تصاویر

دوره های آموزش ضمن خدمت و کارگاه آموزش حقوق شهروندی و اداری با همکاری اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در ۸ دوره برای معلمان شهرستان خدابنده برگزار شد. به گزارش اشراق۲۴،دوره های آموزش ضمن خدمت و کارگاه آموزش حقوق شهروندی و اداری با همکاری اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش […]

دوره های آموزش ضمن خدمت و کارگاه آموزش حقوق شهروندی و اداری با همکاری اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در ۸ دوره برای معلمان شهرستان خدابنده برگزار شد.

به گزارش اشراق۲۴،دوره های آموزش ضمن خدمت و کارگاه آموزش حقوق شهروندی و اداری با همکاری اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در ۸ دوره برای معلمان شهرستان خدابنده برگزار شد.

در این دوره های آموزشی که به مدت پنج روز ودر محل های سالن اجتماعات و نمازخانه آموزش وپرورش ، سالن اجتماعات ادارات فرمانداری و جهاد کشاورزی برگزار شد علی محمدی رئیس ، حسین محمدی کارشناس مسئول ، منصور فرهادی کارشناس اداره ارزیابی عمکرد و شجاع الدین بهرامی رئیس اداره امو رحقوقی آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به تخلفات اداری و حقوقو شهروندی را برای یک هزار و یک صد نفر از معلمان شرکت کننده  در این دوره ها را تشریح کردند.

همچنین کارگاه آموزشی و برگزاری آزمون درفضای مجازی نیز ویژه کارکنان اداری در این راستا برگزار شد. به شرکت کنندگان در این دوره های گواهی دوره ضمن خدمت صادر خواهد شد.

یاد آور میشود علی اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده به همراه امیر بیگدلی کارشناس ارزیابی عملکرد، علیرضا دشتکی کارشناس آموزش نیروی انسانی و حسین محرمی کارشناس روابط عمومی از روند برگزاری این دوره ها بازدید کردند.