مسابقات قرآنی در خدابنده برگزار شد

مدیر موسسه جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی جامعه‌القرآن در بین قرآن‌آموزان این موسسه خبر داد. به گزارش اشراق۲۴،لیلا محمدی، مدیر موسسه جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده اظهار کرد: با توجه به آمار زیاد قرآن‌آموزان جهت شرکت درمسابقات داخلی جامعه‌القرآن، مصوب شده این مسابقه درمرحله اول به صورت کلاسی برگزار شده و قرآن‌آموزان با […]

مدیر موسسه جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی جامعه‌القرآن در بین قرآن‌آموزان این موسسه خبر داد.

به گزارش اشراق۲۴،لیلا محمدی، مدیر موسسه جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده اظهار کرد: با توجه به آمار زیاد قرآن‌آموزان جهت شرکت درمسابقات داخلی جامعه‌القرآن، مصوب شده این مسابقه درمرحله اول به صورت کلاسی برگزار شده و قرآن‌آموزان با همکلاسی‌های خود مقایسه شوند.

وی افزود: در ادامه رتبه‌های برتر هرکلاس با برترین‌های کلاس‌های دیگر به صورت تخصصی به رقابت پرداخته و در نهایت برندگان هررشته اعلام می‌شوند.

محمدی با اشاره به اینکه زمان مرحله کلاسی و شهرستانی به دلخواه شعبه‌های جامعه‌القرآن برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در دی ماه سالجاری و مرحله استانی در بهمن ماه و مرحله کشوری نیز در اردیبهشت سال ۹۷ برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده تاکید کرد: این مسابقات دررشته‌های مختلف آموزشی از جمله آیات واحادیث، حفظ موضوعی به روش اشاره، روخوانی و روانخوانی و حفظ اجزاء مختلف برگزار شد.