برپایی ۱۷ نمایشگاه کتاب در سطح کتابخانه‎های عمومی خدابنده

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان خدابنده گفت: ۱۷ نمایشگاه کتاب هم در سطح کتابخانه‎های عمومی شهرستان دایر شده است. به گزارش اشراق۲۴،سید مهدی موسوی اظهار کرد: ۱۵ مسابقه کتاب‎خوانی در طول سال‎جاری در سطح کتابخانه‎های عمومی شهرستان خدابنده و با موضوعات مختلف و با شرکت بیش از یک هزار و ۱۷۲ نفر برگزار شده است. […]

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان خدابنده گفت: ۱۷ نمایشگاه کتاب هم در سطح کتابخانه‎های عمومی شهرستان دایر شده است.

به گزارش اشراق۲۴،سید مهدی موسوی اظهار کرد: ۱۵ مسابقه کتاب‎خوانی در طول سال‎جاری در سطح کتابخانه‎های عمومی شهرستان خدابنده و با موضوعات مختلف و با شرکت بیش از یک هزار و ۱۷۲ نفر برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه ۳۲ برنامه جمع‎خوانی کتاب با معرفی بیش از ۴۰ کتاب مورد نظر در سطح کتابخانه‎های عمومی از دیگر برنامه‎ها و فعالیت‎های اجرا شده است، تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ نفر در این برنامه حضور داشته‎اند.
رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در طول سال‎جاری هفت اردوی سیاحتی و تفریحی ویژه اعضای فعال کتابخانه‎های عمومی شهرستان برگزار شده است، اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ نفر به این اردوها اعزام شده‎اند.
موسوی با اشاره به اینکه ۱۲ برنامه ویژه شعرخوانی، مثنوی‎خوانی و شاهنامه‎خوانی در سطح کتابخانه‎های عمومی شهرستان خدابنده اجرا شده است، یادآور شد: این برنامه هم در مناسبت‎های مختلف در طول سال برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تشکیل کارگاه کاردستی و ایستگاه‎های نقاشی از دیگر برنامه‎های مورد نظر در سطح کتابخانه‎های عمومی شهرستان خدابنده است، ادامه داد: طی نیمه نخست سال‎جاری بالغ بر ۱۲ ایستگاه نقاشی با حضور بیش از یک هزار نفر برپا شده است.
رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان خدابنده با بیان اینکه اجرای برنامه‎های فرهنگی همچون نمایش عروسکی از دیگر فعالیت‎های کتابخانه‎های عمومی شهرستان است، افزود: ۱۷ نمایشگاه کتاب هم در سطح کتابخانه‎های عمومی شهرستان دایر شده است.