استکبار در برابر عظمت انقلاب اسلامی شکست خورده است/سپاه خستگی ناپذیر است

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه خدابنده گفت: به واقع استکبار در برابر عظمت این انقلاب شکست خورده است و سردمدار همه فتنه ها در جهان آمریکا است.به گزارش اشراق۲۴،امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان خدابنده با حضوور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار […]

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه خدابنده گفت: به واقع استکبار در برابر عظمت این انقلاب شکست خورده است و سردمدار همه فتنه ها در جهان آمریکا است.به گزارش اشراق۲۴،امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان خدابنده با حضوور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای شهر قیدار برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار اظهار کرد: جامعه اسلامی الگو برای سایر کشورها است و بالاترین معروف،حفظ نظام اسلامی است و در راس این حفاظت،ولایت قرار دارد و در هر زمان ولی خدا بزرگترین معروف است.

وی با بیان اینکه عامل موفقیت سپاه در همه عرصه ها حامی و سرباز ولایت بودن است افزود: سپاه شهرستان خدابنده با وجود تلاش های شبانه روزی ابرهیمی فرمانده سپاه سابق به صورت ویژه عمل کرد و شاهد فعالیت های چشمگیر آنها در شهرستان هستیم.

سپس حمید میرزایی فرماندار خدابنده عنوان کرد: خدمت به مردم که ول نعمتان ما هستند یک عنایت ویژه و امانت از سوی خداوند است که به مسئولان ارزانی شده است که باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: تا زمانی که در کنار مردم و با مردم باشیم موفق خواهیم بود و هر زمان که از مردم فاصله بگیریم مطمئنا ضربه می خوریم و شکست حتمی است چون مردم در حکومت نقش ویژه ای دارند.

در ادامه سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان به ایراد سخن پرداخت و گفت: تاریخ اسلامی مقاطع مهمی را پشت سر گذاشته است و اولین مقطع بعثت است که با آن اسلام آغاز شده است و مقطع بعدی غدیر است که استمرار بعثت به شمار می رود.

وی افزود: عاشورا مقطع سوم تاریخ اسلامی است که باعث احیای اسلام و اصلاح جامعه شد و امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کرد و این درس را به آموخت که عزت در ایستادگی در مقابل دشمن است و حقیقتا عزت عاشورا ابدی است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان ادامه داد: مقطع بعدی انقلاب اسلامی است و به واقع استکبار در برابر عظمت این انقلاب شکست خورده است و سردمدار همه فتنه ها در جهان آمریکا است.

وی افزود: سپاه قدرتمند است و این قدرت را از ائمه،ولایت،مردم و شهدا دارد و هیچگاه پیر و کهنه و خسته نمی شود و شهید حججی یکی از پاسداران خستگی ناپذیر ود که در ایران و جهان غوغا به پا کرد و به ما آموخت که دفاع همچنان ادامه دارد.

کرمی با بیان اینکه دشمن این آرزو که سپاه را تضعیف کند را باید به گور ببرد چرا که سپاه  هیچ وقت کوتاه نمی آید افزود: دشمنان نهادهای انقلابی و وحدت و اعتقادات مردم و روحیه جهادی آنها را نشانه گرفته است و  با داشتن روحیه انقلابی و دشمن ستیزی و عدم سازش می توان نقشه های آنها نقش بر آب کرد.

در ادامه ولی اله براهیمی فرمانده سابق خدابنده با بیان طلب حلالیت عنوان کرد: سپاه شهرستان خدابنده در قبول مسئولیت در استان زنجان پیشرو بود و احداث و تکمیل و بهره برداری از هشت باشگاه ورزشی،هفت پایگاه مقاومت،ساختمان جدید درمانگاه بسیج،آبرسانی به روستای اوج بلاغ،برگزاری دسته عزاداری در روز تاسوعا در شهر قیدار،برپایی موکب اربعین حسینی،جمع آوری مبلغ ۵۰میلیون تومان در مدت دو هفته برای مردم سوریه،جمع آوری بیشترین ماهواره در بین شهرستان های استان و کسب ناحیه برتر در استان و زنجان در پنج سال متوالی بیانگر این مطلب است.

سپس رسول اکبری فرمانده جدید سپاه خدابنده به ایراد سخن پرداخت و از همه مردم شهرستان درخواست کمک و یاری برای انجام خدمت کرد.

در پایان این مراسم از زحمات ابراهیمی تجلیل و اکبری به عنوان فرمانده جدید سپاه خدابنده معرفی شد.