برف،کولاک مقطعی و مه بر محورهای خدابنده حاکم است

رئیس پلیس راه شهرستان خدابنده گفت: بارش برف و وقوع کولاک های مقطعی و مه بر جاده ارتباطی خدابنده حاکم است و رانندگان برای تردد در این مسیر، زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.به گزارش اشراق۲۴،علی منفرد رئیس پلیس راه شهرستان خدابنده اظهار کرد: بارش برف و وقوع کولاک های مقطعی و مه بر جاده های […]

رئیس پلیس راه شهرستان خدابنده گفت: بارش برف و وقوع کولاک های مقطعی و مه بر جاده ارتباطی خدابنده حاکم است و رانندگان برای تردد در این مسیر، زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.۴۸۹۵۶به گزارش اشراق۲۴،علی منفرد رئیس پلیس راه شهرستان خدابنده اظهار کرد: بارش برف و وقوع کولاک های مقطعی و مه بر جاده های ارتباطی خدابنده حاکم است و رانندگان برای تردد در این مسیر، زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود: در زمان حاضر برخی از محورهای مواصلاتی خدابنده مه آلوده است و لازم است رانندگان با احتیاط و دقت بالایی رانندگی و از چراغ های مه شکن استفاده کنند.
رئیس پلیس راه شهرستان خدابنده ادامه داد: از چند روز گذشته به دلیل بارش برف و باران، تمام مسیرهای ارتباطی شهرستان خدابنده خیس و لغزنده شده است و به همین دلیل حرکت با سرعت مطمئنه و خودداری از سبقت های غیرمجاز، لازم و ضروری است.
این مسئول به رانندگان توصیه کرد: در روزهای برفی و یخبندان بودن سطح جاده ها از سفرهای غیر ضروری به جد اجتناب کنند.

وی افزود: بارش برف از دیروز در شهرستان خدابنده آغاز شده است و  تا انروز نیز ادامه داشته است و همه محورهای مواصلاتی باز است و تردد در محورها ادامه دارد، لذا رانندگانی که قصد عبور و مرور از محورهای این شهرستان را دارند وسیله نقلیه خود را مجهز به زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی کنند.

منفرد تاکید کرد: بارش برف روز گذشته سبب لغزندگی سطح جاده شده و رانندگان باید در ترددهای خود بیش از پیش احتیاط را رعایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان با توجه به تغییر وضعیت هوا و بارش برف و باران رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

این مسئول در پایان سخنن خود افزود: رانندگان می‌توانند پیش از سفر با تماس با شماره‌ ۳۳۷۷۲۰۲۷ و همچنین ارسال پیامک خالی به شماره پیامکی ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان زنجان اطلاع پیدا کنند.