کارگران نمونه در خدابنده تجلیل می شوند/400شغل در خدابنده ایجاد شده است

فرمانده سپاه خدابنده در جلسه هماهنگی که به مناسبت هفته بسیج کارگری برگزار شد گفت: در این هفته ضمن اینکه با خانواده های معظم شهدای کارگر در شهرستان خدابنده دیدار می شود، از کارگرهای نمونه هم تجلیل به عمل می آید.به گزارش اشراق24،ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در در جلسه هماهنگی که به مناسبت […]

DSCN6475DSCN6474DSCN6471DSCN6473فرمانده سپاه خدابنده در جلسه هماهنگی که به مناسبت هفته بسیج کارگری برگزار شد گفت: در این هفته ضمن اینکه با خانواده های معظم شهدای کارگر در شهرستان خدابنده دیدار می شود، از کارگرهای نمونه هم تجلیل به عمل می آید.به گزارش اشراق24،ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در در جلسه هماهنگی که به مناسبت هفته بسیج کارگری در اتاق جلسات شهید کاظمی برگزار شد گفت: در این هفته ضمن اینکه با خانواده های معظم شهدای کارگر در شهرستان خدابنده دیدار می شود، از کارگرهای نمونه هم تجلیل به عمل می آید.

وی افزود: ایجاد شغل در سال جدید یکی از الویت های کاری سپاه شهرستان است که با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی که مطالبه رهبری نیز است محقق می شود و بسیج سازندگی در این عرصه فعالیت می کند.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: امسال قرارگاه جهاد اقتصادی با حضور ائمه جمعه و مسئولین مرتبط  و نخبگان و افراد صاحب نظر در سپاه شهرستان کار خود را با جدیت شروع کرده است و در نظر دارد که راهکارهای عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی اتخاذ کند.

ابراهیمی با بیان اینکه خروجی این قرارگاه 17 بند و 11 مصوبه داشت افزود: در سال گذشته یک میلیارد و 600میلیون تومان تسهیلات توسط سپاه در اختیار مردم قرار گرفت و برای 400نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طوفان شن طبس به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: سر منشأ نفوذ در کشورمان آمریکا است که از پیوروزی انقلاب اسلامی کار خود را را ترور و تخریب و سپس جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداخت و در حال حاضر هم با جنگ نرم و تحریم های اقتصادی وارد عرصه مبارزه و نفوذ شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: راه حل مبارزه با نفوذ در ابتدا تغییر باور مردم و به دنبال آن تغییر رفتار آن ها است چون دشمن سعی دارد از این طریق به ما ضربه بزند ولی کشور ایران به لطف خداوند و داشتن رهبری هوشمند همانگونه استقلال خو د را نگه داشته است با مسئله نفوذ هم مبارزه می کند.

در ادامه کردلو رئیس اداره کار و تعاون اجتماعی نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: در اسلام، کار مقدس شمرده است و به منزله جهاد در راه خداست؛ در روایات نقل شده است که دعای شخص بیکار مستجاب نمی شود و کسانی که بار زندگی خود را بر دوش دیگران انداخته اند مورد لعنت اند.

وی افزود: به مناسبت هفته کارگر اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی خدابنده نیز برنام هایی را در نظر دارد که اجرا کند و این اداره سعی دارد که در زمینه تحقق شعار سال اقدامات عملی انجام دهد که نیازمند همکاری و حمایت سائر مسئولین است.

سپس هر یک از اعضای جلسه به برنامه های خود که برای هفته بسیج کارگری و روز کارگر پیش بینی کرده بودند اشاره کردند و مقرر شد این برنامه ها با همکاری اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و سپاه شهرستان خدابنده برگزار شود.