وضعیت بازاردر آستانه عید نوروز در خدابنده/رضایتمندی یانارضایتی ازخرید؟

در آستانه عید نوروز،مردم شهرستان خدابنده درحالی برای ورودبه سال جدیدخود را آماده می کنند که برخی راضی و برخی ناراضی هستند. به گزارش اشراق آنلاین،درحالی که چند روز بیشتر به آغاز سال جدید باقی نمانده است،مردم شهرستان خدابنده نیز همچون سایر مردم کشور ایران اسلامی خود را برای ورود به سال نو آماده می […]

در آستانه عید نوروز،مردم شهرستان خدابنده درحالی برای ورودبه سال جدیدخود را آماده می کنند که برخی راضی و برخی ناراضی هستند.

DSCN6039-1

به گزارش اشراق آنلاین،درحالی که چند روز بیشتر به آغاز سال جدید باقی نمانده است،مردم شهرستان خدابنده نیز همچون سایر مردم کشور ایران اسلامی خود را برای ورود به سال نو آماده می کنند.

امسال در شهرستان خدابنده نمایشگاه بهاره برپا نشده است و فروشندگان سیار در کنار فرهنگسرای اشراق و پارک شهر قیدار اقدام به فروش اقلام و اجناس خود کرده اند.

اقلام مورد نیاز مردم از مواد غذایی تا پوشاک و کیف و کفش در این مکان فراوان است و برخی دارای قیمت مناسب و برخی گران است.

علی خدابنده لو،یکی ازفروشندگان درباره خرید مردم گفت: با توجه به نزدیک بودن سال نو وشب عید مردم از وسایل مورد نیاز سر سفره هفت سین ازجمله آجیل خریداری نمی کنند، بیشتر مردم فقط قیمت می پرسند و خرید نمی کنند و اگر هم خریدی باشد خیلی کم و از قیمت ها اظهار رضایت مندی نمی کنند.

رحیم عباسی،فروشنده لباس با اشاره به اعلام کاهش تورم درماههای گذشته از طرف دولت را قبول نداشته و اظهارکرد: اگر تورم پایین آمده باشد مردم خرید می کنند.

امیرحاجیلو،شهروند قیداری نیز اظهار کرد:قدرت خرید مردم کاهش یافته و به دلیل افزایش قیمت ها، اکثر مردم سراغ کالاهای ارزان قیمت هستند و چندان به کیفیت اهمیت نمی دهند.

عده ای از خریداران هم از دولت و مسئولان خواستند که سطح قشر های کم درآمد را هم لحاظ کنند و آمارهای کاهش تورم را براساس گزارشات کاغذ اعلام ندارند بلکه عملا وارد جامعه شده و تورم را واقعا مهار کنند.

اما رضاصفری،یک فروشنده دیگر نظری متفاوت داشت،وی درباره خرید مردم عنوان کرد: امسال استقبال خوبی ازسوی مردم صورت گرفته است و فروش خوبی تا کنون داشته ایم.

حسن محمدی نیزشهروند دیگر قیداری نظرش را اینگونه بیان کرد: با اینکه کاهش نقدینگی و وضعیت بد اقتصادی در خرید مردم تاثیر داشته است ولی قیمت های ارائه شده در اینجا نسبت به بازار و مراکز خرید پایین تر است و این موضوع موجب استقبال مردم شده است.

همانگونه که متوجه شدید دیدگاه ها و نظرات مردم،چه فروشندگان و چه خریداران متفاوت بود و برخی راضی و البته برخی ناراضی بودند.

DSCN6396DSCN0275-300x224DSCN0285-300x224DSCN6398DSCN6399DSCN6400DSCN6403DSCN6404DSCN6410DSCN0293-300x224