افتتاح و بهره برداری از چندین طرح عمرانی و خدماتی در خدابنده به مناسبت دهه فجر/تصاویر

در دهمین روز از دهه فجر چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان خدابنده با حضور مسئولین استان زنجان و شهرستانی به بهره برداری رسید.به گزارش اشراق24، در آخرین روز از دهه مبارک فجر،چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان خدابنده با حضور مسئولین استان زنجان و شهرستانی به بهره برداری رسید. کلنگ زنی احداث […]

DSC01689DSC01725139410271655519706923134DSCN0128DSCN0164600600p15585EDNmainDSC01683600600p15585EDNmain3104200DSC01721در دهمین روز از دهه فجر چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان خدابنده با حضور مسئولین استان زنجان و شهرستانی به بهره برداری رسید.به گزارش اشراق24، در آخرین روز از دهه مبارک فجر،چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان خدابنده با حضور مسئولین استان زنجان و شهرستانی به بهره برداری رسید.

کلنگ زنی احداث دو واحد آموزشی در روستاهای دهشیر و نظرقلی

با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان و مسئولین ادارات شهرستان خدابنده مراسم کنگ زنی شروع احداث دو واحد آموزشی سه کلاسه در روستاهای دهشیر و نظرقلی شهرستان خدابنده با اعتبار اختصاصی 560 میلیون تومان برای هریک از پروژه ها برگزار شد.

عسگری در این مراسم در سخنانی اهداف این اداره کل در بهسازی، مقاوم سازی و تحریب وبازسازی مدارس فرسوده در مناطق شهری و روستایی را تشریح و از نظارت و همکاری مجریان طرحهای آموزشی تقدیر کرد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار،فتحی فرماندار و اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده نیز در این مراسم رسیدن فضای آموزشی این شهرستان به میزان استاندارد استانی را خواستار شدند.

بهره برداری سالن چند منظوره دبیرستان رسالت شهر قیدار

مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان همچنین در مراسم افتتاح این پروژه در سخنانی اظهارداشت: سالن چند منظوره دبیرستان نمونه دولتی دخترانه رسالت در فضایی به مساحت 300 متر مربع و اعتباری بالغ بر یکصد وهفده میلیون تومان جهت استفاده دانش آموزان برای سلف سرویس غذاخوری و انجام مراسمات و امتحانات احداث و افتتاح شد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: از برکات انقلاب اسلامی تامین شرایط مطلوب برای تحصیل دانش آموزان است که امیدواریم این تحصیل با تهذیب نفس نیز همراه بوده و جامعه از وجود آینده سازان با اخلاق و منش اسلامی استفاده کافی را ببرد.

علی اسدی مدیر آموزش و پرورش خدابنده نیز گزارشی از فضاهای موجود شهرستان خدابنده ارائه کرد و از مسئولین استان و شهرستان خواست با همدلی و مساعدت، آموزش وپرورش خدابنده را که ازلحاظ میزان فضاها در شرایط سختی قرار دارد را یاری دهند.

افتتاح آزمایشگاه پزشکی شهر سهرورد و پایگاه فوریتهای پزشکی کرسف – کردلو

به مناسبت سالگرد گرامیداشت ایام الله دهه فجر، آزمایشگاه پزشکی شهر سهرورد و پایگاه فوریتهای پزشکی کرسف – کردلو با حضور فتحی فرماندار و  میرزایی معاون فرماندار و بیگدلی بخشدار مرکزی خدابنده افتتاح شد.

افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح سجاس

امروز همچنین پروژه تقاطع غیرهمسطح سجاس با حضور  کلیم الله وثوقی،مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان و مسئولین شهرستان خدابنده و بخش سجاسرود افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این مراسم گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و به منظور برطرف کردن نقاط پرحادثه راه های شریانی کشور و احداث باند دوم سلطانیه-قیدار و قیدار-کبودرآهنگ پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی سجاس با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در خدابنده افتتاح شد.