حل مشکلات صنعتگران خدابنده در اولویت قرار دارد/صنعتگران از حرکات عجولانه و شتابزده پرهیز کنند

 فرماندار شهرستان خدابنده برای چندمین بار در یک نشست صمیمی پای درد و دل صنعتگران این شهرستان نشست و گفت: توجه به صنعت و حل مشکلات و ارائه خدمات به صنعتگران در اولویت کار مسوولان این شهرستان قرار دارد. به گزارش اشراق24، امروز باب اله فتحی برای چندمین بار در یک نشست صمیمی پای درد […]

600600p15585EDNmainDSC01330 فرماندار شهرستان خدابنده برای چندمین بار در یک نشست صمیمی پای درد و دل صنعتگران این شهرستان نشست و گفت: توجه به صنعت و حل مشکلات و ارائه خدمات به صنعتگران در اولویت کار مسوولان این شهرستان قرار دارد.

به گزارش اشراق24، امروز باب اله فتحی برای چندمین بار در یک نشست صمیمی پای درد و دل صنعتگران شهرستان خدابنده نشست و گفت: توجه به صنعت و حل مشکلات و ارائه خدمات به صنعتگران در اولویت کار مسوولان این شهرستان قرار دارد.

وی در این دیدار ضمن شنیدن سخنان و خواسته های صنعتگران شهرستان خدابنده و شهر قیدار تاکید کرد: ما به طور جدی پیگیر مشکلات و خواسته های برحق صنعتگران هستیم و آنها همواره با صبر و حوصله و تدبیر و منطق مطالبات خود را پیگیری کنند و از حرکات عجولانه و شتابزده پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان خدابنده در ادامه سخنان خود پیگیری هایی که تا کنون در خصوص مشکلات صنعتگران انجام شده بود را برای آنان تشریح و خاطرنشان کرد: حل مشکلات صنعتگران از دغدغه های مسئولان استانی مخصوصا استاندار زنجان است.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و پیشرفت اقتصادی با توسعه و پیشرفت صنعت فراهم می شود و رفع مشکل صنعتگران نقش مهمی در پیشرفت استان و شهرستان و توسعه صادرات دارد.

فتحی ادامه داد: نبود مدیریت ، بزرگترین ضعف واحدهای صنعتی و تولیدی کشور است و شهرستان خدابنده نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از کار ، تولید و سرمایه ایرانی افزود: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی باید به دانش روز مدیریت مسلح شده تا بتوانیم با تحریمها و فشار همه جانبه استکبار جهانی برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کنیم که در این راستا همکاری بانکها و مسئولان جهت رفع مشکلات و کاستیهای موجود در حوزه تولید و صادرات الزامی است .

وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکلات یش روی فعالان اقتصادی به خصوص تولیدکنندگان استمهال بدهی های معوق بانکی و نبود سرمایه درگردش است،رفع این مشکلات را از اولویتهای کاری مسئولان دانست.

این مسئول ادامه داد: افزود: تا زمانی که وحدت در بین مردم و مسوولان جمهوری اسلامی وجود داشته باشد دشمن کاری از پیش نمی برد و تمام توطئه های آنان بر علیه ملت ایران نقش بر آب می شود.