اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها در سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه است

مسئول بسیج دانشجوئی شهرستان خدابنده در دیدار با امام جمعه قیدار گفت:اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها در تهاجم نظامی به مردم یمن،حمایت از کشتار مردم بحرین و سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه در این سرزمین است. به گزارش اشراق24،مهدی شهیدی در دیدار بسیج دانشجویی شهرستان خدابنده با امام جمعه شهر قیدار اظهار کرد: […]

مسئول بسیج دانشجوئی شهرستان خدابنده در دیدار با امام جمعه قیدار گفت:اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها در تهاجم نظامی به مردم یمن،حمایت از کشتار مردم بحرین و سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه در این سرزمین است.DSC08594

به گزارش اشراق24،مهدی شهیدی در دیدار بسیج دانشجویی شهرستان خدابنده با امام جمعه شهر قیدار اظهار کرد: حيثيت امروز نظام، تا حد زيادي مديون بسيج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتي تصاحب قدرت جهاني اسلامي با بسيج همه جانبه و فراگير در جهان ميسر خواهد بود و به گفته امام راحل اين امر شدني است و بايد به دنبال تحقق يافتن آن بود.
وی افزود: اگر بخواهيم مفهوم بسيج و بسيجي را در ادبيات انقلاب اسلامي جستجو كنيم ، چاره اي جز بيان مراد حضرت امام (ره) از بسيج و بسيجي نداريم.

مسئول بسیج دانشجوئی خدابنده ادامه داد: در انديشه امام خمینی(ره)بسيج نهادي است اجتماعي با ابعاد متعدد و در اين نگرش بسيج ديگر صرفاً سازماني نظامي نيست كه فقط در زمان جنگ و براي دفاع در مقابل دشمن شكل گرفته باشد ، بلكه نهادي است وسيع و پاسخگوي نيازهاي اساسي و حياتي جامعه و با اجزاي ديگر نظام چنان هماهنگي و پيوند دارد كه انفصال آن از جامعه اسلامي متصور نيست.

وی اضافه کرد: اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی به واسطه نقشی است که می‌تواند در جامعه ایفا نماید و از بسیج دانشجویی انتظار است در حفظ و دفاع از انقلاب بیشتر از سایر تشکل‌ها و اقشار نقش آفرین باشد.

شهیدی به اعدام شیخ نمر نیز اشاره کرد و گفت: اعدام شیخ نمر ادامه اشتباهات سعودی‌ها در تهاجم نظامی به مردم یمن،حمایت از کشتار مردم بحرین و سرکوب مخالفان و منتقدان آل خلیفه در این سرزمین است.

حجت الاسلام طالبی نیز عنوان کرد: بسيج در صورتي مي تواند نهادي جامع و شامل جهات متعدد و پايدار شناخته شود كه نيازهاي دايمي و باورها و ارزش هاي فرهنگي پديد آورنده آن به روشني تعريف شوند و اين نيازها ممكن است اقتصادي ، سياسي ، فرهنگي و يا نظامي باشند.
وی افزود: به فرموده امام(ره) « بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پر ثمري است كه شكوفه هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي دهد، بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته هاي رفيع آن ، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسيج ميقات پا برهنگان معراج انديشه پاك اسلامي است كه تربيت يافتگان آن ، نام و نشاني در گمنامي و بي نشاني گرفته اند.»

امام جمعه قیدار ادامه داد: بسیج دانشجویی با نگاه علم محوری که دارد نسبت به جامعه و نیاز آن حساس است و برای برطرف کردن این نیاز حضور خواهد داشت.

وی افزود: دانشجوی بسیجی با نگاه آرمانی، خود را از جامعه جدا ندانسته و با توجه به ترسیم این نگاه از طرف مقام معظم رهبری، در اردوهای جهادی، به محرومیت زدایی می پردازند و دانشجویان بسیجی از موفق ترین دانشجویان دانشگاه ها هستند و این موفقیت را مدیون بسیج هستند.