راهپیمایی جاماندگان کربلا در خدابنده/طنین شعار “هیهات من الذله”در زیر باران

همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) پیاده‌روی و راهپیمایی عزادارن حسینی در خدابنده به سمت مسجد زینبیه شهر قیدار برگزار شد. به گزارش اشراق24،همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) پیاده‌روی و راهپیمایی عزادارن حسینی در خدابنده به سمت مسجد زینبیه شهر قیدار برگزار شد. عزاداران […]

DSCN3402DSCN3397DSCN3392DSCN3364DSCN3394همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) پیاده‌روی و راهپیمایی عزادارن حسینی در خدابنده به سمت مسجد زینبیه شهر قیدار برگزار شد.

به گزارش اشراق24،همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) پیاده‌روی و راهپیمایی عزادارن حسینی در خدابنده به سمت مسجد زینبیه شهر قیدار برگزار شد.
عزاداران و عاشقان امام حسین(ع) که به هر دلیل نتوانسته‌اند در سرزمین شهیدان کربلا حاضر شوند از ساعت9صبح  با پای پیاده از میدان امام حسین(ع) شهر قیدار  به سمت مزار شهدا و  مسجد زینبیه  این شهر راهپیمایی کردند.

طنین شعار “هیهات من الذله” در زیر باران

کودک و بزرگ، پیر و جوان، زن و مرد در این اجتماع نمادین حضور داشته و یاد و خاطره شهدای دشت کربلا را گرامی داشتند.
براساس این گزارش بارش باران که از شب گذشته در خدابنده آغازشده و همچنان ادامه دارد مانعی برای حضور پرشور عزاداران حسینی نبوده و مردم همیشه در صحنه خدابنده همچون گذشته در راه عشق قدم گذاشتند.