آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس شهرستان خدابنده+عکس

توزیع شیر رایگان در مدارس شهرستان خدابنده به عنوان اولین دریافت کننده سهیمه استان زنجان آغاز شد.به گزارش اشراق24،توزیع شیر رایگان در مدارس شهرستان خدابنده به عنوان اولین دریافت کننده سهیمه استان زنجان آغاز شد. شیر مدارس امسال در سه مقطع تحصیلی با هدف تامین سلامت جسمانی دانش آموزان توزیع میشود که در مرحله اول […]

IMG_0164s81412934-6120043image166124توزیع شیر رایگان در مدارس شهرستان خدابنده به عنوان اولین دریافت کننده سهیمه استان زنجان آغاز شد.به گزارش اشراق24،توزیع شیر رایگان در مدارس شهرستان خدابنده به عنوان اولین دریافت کننده سهیمه استان زنجان آغاز شد.

شیر مدارس امسال در سه مقطع تحصیلی با هدف تامین سلامت جسمانی دانش آموزان توزیع میشود که در مرحله اول بیست نوبت وتاکنون   ۹۷۲۰۰ پاکت شیر استریل به مدارس تحویل داده شده است.

دانش آموزان به مدت یک ماه هفته ای سه روز وبعد از آن دو روز در هفته شیر رایگان دریافت می کنند که مطابق سهمیه اختصاصی هر فرد می باشد.

کیفیت شیر مدارس با حساسیتی که نسبت به‌ سلامت دانش‌آموزان داریم تحت نظارت شدید است.
شیر مدارس در آزمایشگاه‌های سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی پایش می‌شود و اطمینان می‌دهم که شیری که در مدارس توزیع می‌شود از سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین شیرهای مصرفی در کشور است.

این شیرها باید طبق برنامه و زمان‌بندی اعلام‌شده، در همه مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین مراکز بهزیستی شبانه‌روزی سراسر کشور از 50 تا 70 نوبت توزیع شود.

اگر در مدرسه‌ای، توزیع شیر انجام نشود حتماً تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.