مراسم گرامیداشت قربانیان حادثه منا در خدابنده برگزار می‌شود

امام جمعه شهر قیدار  از برگزاری مراسم گرامیداشت قربانیان حادثه منا در مسجد جامع این شهر خبر داد.حجت الاسلام طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق24 گفت: ستاد اقامه نماز جمعه در طول سال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند. وی از برگزاری مراسم گرامیداشت قربانیان حادثه منا در خدابنده خبر داد و افزود: […]

indexامام جمعه شهر قیدار  از برگزاری مراسم گرامیداشت قربانیان حادثه منا در مسجد جامع این شهر خبر داد.حجت الاسلام طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق24 گفت: ستاد اقامه نماز جمعه در طول سال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت قربانیان حادثه منا در خدابنده خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت 12 تا 13ظهر امروز برگزار می‌شود.

امام جمعه شهر قیدار محل برگزاری این مراسم را مسجد جامع شهر قیدار اعلام کرد و  تلاوت قرآن و سخنرانی را از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مراسم عنوان کرد و یادآور شد: در مراسم گرامیداشت قربانیان حادثه منا حجت‌الاسلام بیگدلی،رئیس اداره تبلیغات شهرستان خدابنده سخنرانی می‌کند.

طالبی با بیان اینکه این مراسم به صورت کشوری توسط دفاتر ائمه جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود، به اهداف برگزاری مراسم گرامیداشت قربانیان حادثه منا اشاره کرد و گفت: این برنامه با هدف ابراز همدردی با بازماندگان حادثه منا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/