برگزاری 17 نمایشگاه کتاب در شهرستان خدابنده

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری 17 نمایشگاه کتاب در شهرستان خدابنده از آغاز سال جاری تا کنون خبر داد. به گزارش اشراق24،محمد برجی اظهار کرد: نمایشگاه‌های کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین مردم شهرستان برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های کتاب در بخش‌ها و شهر […]

IMG_3598رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری 17 نمایشگاه کتاب در شهرستان خدابنده از آغاز سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش اشراق24،محمد برجی اظهار کرد: نمایشگاه‌های کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین مردم شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های کتاب در بخش‌ها و شهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه‌های کتاب در بخش‌ها به صورت اهدای کتاب در بین مردم برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون 17 نمایشگاه کتاب در شهرستان برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه‌ها در قیدار زرین‌رود و گرماب برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون نیز یک نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده در حال برگزاری است، بیان کرد: آغاز به کار این نمایشگاه از روز اول مهر ماه بوده و تا 25 مهر ماه اجرای آن ادامه خواهد داشت.

برجی با بیان اینکه در این نمایشگاه 30 هزار جلد کتاب در معرض دید عموم قرار داده شده است، افزود: کتاب‌های نمایشگاه شامل موضوعاتی از قبیل تاریخی، جغرافیا، هنر، کودک، آموزش عمومی، دینی و ادبیات است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان خدابنده از برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: بازدید عموم از این نمایشگاه از ساعت هشت صبح تا 9 شب آزاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به سایر اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار کرد: طی روزهای گذشته نسبت به طرح توزیع کتاب در روستای دابانلو اقدام شد.

برجی با اشاره به اینکه در این روستا 300 جلد کتاب با موضوعات مختلف توزیع شد، تصریح کرد: در روستای بولاماجی شهرستان خدابنده نیز همین طرح اجرا و نسبت به توزیع 300 جلد کتاب اقدام شد.

این مسئول با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، گفت: خوشبختانه استقبال مردم شهرستان نیز از برگزاری این نمایشگاه و همچنین طرح توزیع کتاب مطلوب و در حد انتظار است.

وی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های اجرا شده توسط ارشاد شهرستان خدابنده بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم شب شعر با حضور جمعی از مسئولان در خدابنده برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در این شب شعر هشت نفر از شعرای شهرستان خدابنده شعرخوانی کردند، گفت: این برنامه نیز با هدف معرفی اشعار جدید سروده شده با مضمون دفاع مقدس در شهرستان و همچنین آشنایی جوانان با فرهنگ رشادت و دلاوری و دفاع مقدس برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه مطبوعات نیز در روستاهای دابانلو و بولاماجی برگزار شد، گفت: با برگزاری این نمایشگاه‌ها روزنامه‌های فعال در استان زنجان در بین اهالی این دو روستا توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه و همچنین توزیع روزنامه ترویج فرهنگ مطالعه بین مردم بود.

برجی با بیان اینکه در همین ایام نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در دو روستای شهرستان خدابنده برگزار شد، گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده و با نمایش 20 اثر هنری در زمینه اعتیاد و مضرات آن برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف آگاه سازی مردم شهرستان در زمینه اعتیاد برگزار شد، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از این نمایشگاه مطلوب بوده و با ارائه آثار هنری در این نمایشگاه نسبت به بیان مضرات و آثار سوء مصرف مواد مخدر اقدام شد.