شب های عملیات والفجر 10 شبیه آرزوها بود/تصاویر

امام جمعه قیدار در بازنمایی عملیات والفجر10 که در پادگان قدس شهر قیدار برگزار شد، با بیان خاطراتی شیرین از این عملیات که خود نیز به عنوان رزمنده در آن حضور داشت گفت:شب های عملیات والفجر 10 شبیه آرزو ها بود که توصیف شدنی نیست. به گزارش اشراق24، بازنمایی عملیات والفجر10 با حضور و سخنرانی […]

DSC09533امام جمعه قیدار در بازنمایی عملیات والفجر10 که در پادگان قدس شهر قیدار برگزار شد، با بیان خاطراتی شیرین از این عملیات که خود نیز به عنوان رزمنده در آن حضور داشت گفت:شب های عملیات والفجر 10 شبیه آرزو ها بود که توصیف شدنی نیست.

به گزارش اشراق24، بازنمایی عملیات والفجر10 با حضور و سخنرانی امام جمعه شهر قیدار و مسئولین شهرستان خدابنده در پادگان قدس شهر قیدار برگزار شد.

سید علی طالبی بعد از تقدیر و تشکر از خانواده های شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و ایثار گران و جانبازان و همچنین از ابراهیمی،فرماندهی سپاه شهرستان خدابنده و دیگر عوامل اجرایی باز نمایی این عملیات، با بیان خاطراتی شیرین از این عملیات که خود نیز به عنوان رزمنده در این عملیات حضور داشت پرداخت.

امام جمعه قیدار به دلایل پیروزی در دوره جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس و خصوصاً عملیات والفجر 10 اشاره کرد و گفت: اینکه مردم این مملکت اسلامی خود را سرباز برای امیرالمومنین زمانشان می دانستند و  رزمندگان اسلام به عشق اطاعت از امام راحل عملیات را شروع می کردند و  دیگر اینکه مهمترین دلیل شکست حصر آبادان توجه به فرامین امام راحل بود،از مهمترین دلایل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.