برگزاری طرح هجرت3 در بخش سجاسرود شهرستان خدابنده+تصاویر

فرمانده سپاه خدابنده از اجرای طرح هجرت3در مدارس بخش سجاسرود شهرستان خدابنده خبر داد و گفت:۸۰ دانش‌آموز در اجرای این طرح مشارکت می کنند. ولی اله ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار اشراق24،از اجرای طرح هجرت3 در بخش سجاسرود مدارس شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: طرح هجرت در ۱۶ عرصه سازندگی اجرایی […]

DSCN4162DSCN4157DSCN4149DSCN4147DSCN4141DSCN4037DSCN4034DSCN4029DSCN4025DSCN3911DSCN3909 DSCN3903فرمانده سپاه خدابنده از اجرای طرح هجرت3در مدارس بخش سجاسرود شهرستان خدابنده خبر داد و گفت:۸۰ دانش‌آموز در اجرای این طرح مشارکت می کنند.

ولی اله ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار اشراق24،از اجرای طرح هجرت3 در بخش سجاسرود مدارس شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: طرح هجرت در ۱۶ عرصه سازندگی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ دانش‌آموز در اجرای این طرح آموزش و پرورش را یاری می‌کنند، عنوان کرد: از این تعداد ۴۰ دانش‌آموز دختر و ۴۰ دانش‌آموز پسر هستند و از مجموع ۱۶ عرصه سازندگی در شهرستان خدابنده ۱۴ عرصه شهری است و ۲ عرصه روستایی نیز برای بازسازی و به‌سازی در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه خدابنده اردو های طرح هجرت را نشان از دوراندیشی و روشن فکری مقام معظم رهبری برشمرد و تاکید کرد: بااجرای این طرح در تابستان امسال ضمن کار آموزی و پرشدن اوقات فراغت دانش آموزان ۱۵ مدرسه محروم منطقه با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان و بسیج دانش آموزی سجاسرود با بکارگیری ۳۰ نفر دانش آموز بسیجی در ۱۰ روز مرمت و بهسازی می شود.

وی با بیان اینکه طرح هجرت از اواسط مردادماه سال جاری آغاز و تا15 شهریور در سطح مدارس ادامه می یابد افزود:هدف از این طرح،مرمت و به سازی مدارس،فن آموزی به دانش آموزان و پر کردن اوقات فراغت آنها است .

ابراهیمی بر اجرای قوی طرح هجرت در منطقه با هدف محرومیت زدایی تاکید کرد و ضمن تشکر از بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده،به طرح هجرت امسال بسیج دانشجویی نیز اشاره کرد و گفت:این طرح نیز در ۶ بخش بهداشتی، درمانی، پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی به مدت ۱۰ روز در روستاهای بخش بزینه‌رود توابع شهرستان خدابنده در حال برگزاری است.