31 میلیارد تومان به بخش های مختلف خدابنده اختصاص داده شده است

فرماندار خدابنده در اولین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه شهر قیدار به اعتبارات  و پروژه های عمرانی شهرستان در زمینه های مختلف راه ، آب و انرژی اشاره کرد و گفت: 31 میلیارد تومان به این بخش ها تخصیص  یافته و تاکنون 60 درصد از این 31 میلیارد تحقق یافته است. […]

DSC02350DSC02348DSC02345

فرماندار خدابنده در اولین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه شهر قیدار به اعتبارات  و پروژه های عمرانی شهرستان در زمینه های مختلف راه ، آب و انرژی اشاره کرد و گفت: 31 میلیارد تومان به این بخش ها تخصیص  یافته و تاکنون 60 درصد از این 31 میلیارد تحقق یافته است.

به گزارش اشراق24،فرماندار شهرستان خدابنده و اعضای شورای اداری شهرستان در اولین روز از هفته دولت با حجت السلام طالبی، امام جمعه شهر قیدار دیدار کردند.

باب اله فتحی در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت، به تبیین عملکرد دو ساله دولت یازدهم پرداخت و خاطر نشان کرد:دولت در حوزه های مختلف داخلی و سیاست خارجی اقدامات بسزایی انجام داده است،از جمله این فعالیتها در حوزه خارجی می توان به اقدامات انجام شده در برنامه هسته ای در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد.

وی همچنین بعد از اینکه مراتب تشکرات خود را از حمایت های مقام معظم رهبری و بازگشت روح اعتماد علما ، اندیشمندان و فعالان اقتصادی به دولت بیان داشت، به اعتبارات و پروژه های عمرانی شهرستان خدابنده در زمینه های مختلف راه ، آب و انرژی اشاره کرد و گفت:31 میلیارد تومان به این بخش ها تخصیص  یافته و تاکنون 60 درصد از این 31 میلیاد تحقق یافته و انشاالله مابقی هم در موعد مقرر محقق خواهد شد و این اقدامات در شرایطی انجام شده است که دولت با مشکل تامین اعتبارات مواجه بوده است.