خبرنگاران در سپاه ناحیه خدابنده تجلیل شدند+تصاویر

مراسم تجلیل از خبر نگاران در سپاه ناحیه خدابنده برگزار شد.به گزارش اشراق24، از خبرنگاران در سپاه ناحیه خدابنده تجلیل شد. در ابتدای این برنامه کلیپی از 175 شهید غواص پخش شد و سپس ولی اله ابراهیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد:خبر نگاران از افراد […]

DSCN8721DSCN8722DSCN8723DSCN8724DSCN8725DSCN8727DSCN8731مراسم تجلیل از خبر نگاران در سپاه ناحیه خدابنده برگزار شد.به گزارش اشراق24، از خبرنگاران در سپاه ناحیه خدابنده تجلیل شد.

در ابتدای این برنامه کلیپی از 175 شهید غواص پخش شد و سپس ولی اله ابراهیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد:خبر نگاران از افراد آگاه و تاثیر گذار جامعه هستند و به هیچ طریقی نمی توان از زحمات آنها قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه روز خبر نگار که به نام شهید صارمی نامگذاری شده است افزود:امنیت و پیشرفت و توانمدی انقلاب به برکت خون شهدا است و یکی از این شهدا،شهید صارمی است که به دست گروه طالبان در افغانستان به شهادت رسید و برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب به چنین افرادی نیاز است.

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به 17هزار شهید ترور تصریح کرد:در همه این شهادت ها دست آمریکا از آستین اسرائیل غاصب بیرون آمده است.

ابراهیمی با بیان ویژگی ها و برشمردن وظایف خبرنگاران افزود:خبرنگار کسی است که امید و نشاط را به مردم جامعه تزریق کند و درباره افتخارات نظام سخن بگوید و درباره مسhئل و مشکلات مردم و همچنین آسیب های اجتماعی مانند ماهواره و …به مردم بصیرت بدهد.

وی ادامه داد:حفظ وحدت از مهمترین مسائلی است که باید در رسانه ها منعکس شود و البته معیار این وحدت نیز ولایت است و اگر بصرت افزایی به خوبی توسط اصحاب رسانه انجام شود شاید از بروز ترورها و شهادت های افرادی همچون شهید صارمی جلوگیری شود.

سپس هریک از خبرنگاران حاضر در برنامه به بیان نظرات،پیشنهادات و مشکلات پرداختند و در ادامه حجت الاسلام بیگدلی به ایراد سخت پرداخت و گفت:خبرنگاران،تلاشگران عرصه تبیین واقعیات جامعه هستند.

وی درباره وظایف خبرنگاران ادامه داد:خبرنگاران باید در کار خود،علم وآگاهی و بردباری داشته باشند و مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین ودلسرد نکنند و همچنین در مسائل، واقع نمایی داشته باشند(نه سیاه نمایی)و مواظب آثار ونتایج مطالبی که می نویسند باشند و خواست دشمن را برآورده نکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده تصریح کرد:خبرنگاران در کار خود،رضایت الهی را در نظر داشته باشند و درباره سبک زندگی معصومین(ع) بویژه امام راحل(ره)،تبیین وصیت ایشان و برآورده کردن مطالبات رهبری مانند اقتصادمقاومتی،ساده زیستی استکبار ستیزی و غیره قلم فرسایی کنند.

سپس با اهداء لوح و هدایایی از زحمات خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.