جلسه هم اندیشی اعضای کارگروه توجیه و تبلیغ شورای پروژه مهر خدابنده برگزار شد

به منظور استقبال از ماه مهر و لزوم هماهنگی در اجرای برنامه های سال تحصیلی 95-94 جلسه اعضای کارگروه توجیه وتبلیغ شورای پروژه مهر برگزار شد. به گزارش اشراق24،به منظور استقبال از ماه مهر و لزوم هماهنگی در اجرای برنامه های سال تحصیلی 95-94 جلسه اعضای کارگروه توجیه وتبلیغ شورای پروژه مهر برگزار شد. حسین […]

DSCN8403به منظور استقبال از ماه مهر و لزوم هماهنگی در اجرای برنامه های سال تحصیلی 95-94 جلسه اعضای کارگروه توجیه وتبلیغ شورای پروژه مهر برگزار شد.

به گزارش اشراق24،به منظور استقبال از ماه مهر و لزوم هماهنگی در اجرای برنامه های سال تحصیلی 95-94 جلسه اعضای کارگروه توجیه وتبلیغ شورای پروژه مهر برگزار شد.

حسین محرمی کارشناس روابط عمومی و مسئول کارگروه در این جلسه در سخنانی ضمن تقدیر از اعضای حاضر به اهمیت تنوع ونوآوری در برنامه های اجرایی ماه مهر تاکید و خواستار ابتکار ونوآوری با فراخوان از سوی معلمان ومدیران شد.

در ادامه جلسه معصوم اکرادلو دبیر شورای پروژه مهر اهیت تبلیغات و پاسخگویی به افکار عمومی را یادآور و خواستار اجرای برنامه هایی متناسب با اقتصاد مقاومتی و جلب هاهنگی سایر ارادات و ارگانها را از ضروریات امروزی آموزش وپرورش همسو با سند تحول بنیادین و پیام امید بخش شد.

در ادامه این جلسه پس از همفکری و هم اندیشی مقرر شد جلسه مدیران مدارس با موضوع دستاوردهای اجلاس روسای آموزش وپرورش کشور و بیان موارد مورد نیاز منطقه در اولین فرصت تشکیل گردد و کارگروههای شورای پروژه مهر بخشنامه های حوزه خود در راستای استقبال از ماه مهر را با عنوان پیام مهر صادر و اطلاعیه های ضروری نیز با این عنوان در سایت اداره درج گردد.

تعیین مدارس مجری مراسم استقبال از شکوفه ها و جوانه ها ، نواختن زنگ مهر ومقاومت ،هماهنگی ارسال پیامک ها و برگزاری جلسه بخشداران وشهرداران و دهیاران برای جلسه آینده از دیگر مصوبان این جلسه بود.