وضعیت حجاب در جامعه رضایت بخش نیست

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت:هم اکنون وضعیت حجاب در جامعه رضایت بخش نیست و شورای انقلاب فرهنگی مصوبه ای راجع به این دو مقوله دارد که باید اجرای آن از بطن ادارات شروع شود. به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی افزود: هم اکنون وضعیت حجاب در جامعه رضایت بخش […]

thنماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت:هم اکنون وضعیت حجاب در جامعه رضایت بخش نیست و شورای انقلاب فرهنگی مصوبه ای راجع به این دو مقوله دارد که باید اجرای آن از بطن ادارات شروع شود.

به گزارش اشراق آنلاین،حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی افزود: هم اکنون وضعیت حجاب در جامعه رضایت بخش نیست و شورای انقلاب فرهنگی مصوبه ای راجع به این دو مقوله دارد که باید اجرای آن از بطن ادارات شروع شود.

وی با تاکید بر اینکه عفت باید در جامعه عملی شود، یادآورشد: دسترسی به حجاب بدون عفت ممکن نیست و مقوله عفت باید از دوران طفولیت در کانون خانواده ها، مدارس، دانشگاه ها و ادارات اجرا شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفاته متولیان فرهنگی مقوله حجاب و عفاف را نادیده می گیرند و این موضوع در گزینش های استخدام ادارات لحاظ نمی شود.

حجت الاسلام موسوی سجاسی تاکید کرد: نباید مسوولان ادارات نسبت به رعایت حجاب و پوشش اسلامی بی تفاوت باشند و باید تخطی از حجاب و عفاف در قانون دارای مجازاتی باشد.

وی اظهارکرد: در حال حاضر هدف استکبار جهانی از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم نهادینه کردن بی حجابی در جوامع اسلامی است، مردم ایران اسلامی علیه شاه پهلوی قیام کردند و خون ها جاری شد تا حجاب و آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) در این جامعه ساری و جاری شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، بی مسوولیتی و بی تکلیفی در خصوص مساله عفاف و حجاب را ناجوانمردی بیان کرد و گفت: ایرانیان نان اسلام و انقلاب را خورده اند و شهدا برای اعتلای دین و فرهنگ اسلامی به درجه شهادت نایل آمدند.

حجت الاسلام موسوی سجاسی خاطرنشان کرد: همه ایرانیان در قبال عدم اهمیت به مساله حجاب اسلامی در این کشور مسوول هستند و باید پاسخگو باشند.

وی یادآورشد: اگر متولیان اجرای برنامه های فرهنگی مسوولیت ها را بر عهده دیگری بگذارند بی تعهدی و بی مسوولیتی در قبال سلامت جامعه به وجود خواهد آمد.

حجت الاسلام موسوی سجاسی افزود: همه باید برای سلامت کشور تلاش کنند و با وحدت و همدلی این جامعه را از وجود میکروب و ویروس دشمنان پاک کنند تا سلامت روانی در آن حاکم باشد.