جلسه ستاد هماهنگی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت شهرستان خدابنده برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت شهرستان خدابنده برگزار شد به ریاست میرزایی معاون فرماندار شهرستان خدابنده در سالن جلسات امام علی (ع) فرمانداری خدابنده برگزارشد. به گزارش اشراق آنلاین،میرزایی ضمن خیرمقدم و آرزوی طاعات و عبادات اعضای حاضر درماه مبارک رمضان ، به لزوم برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراقت […]

DSC00247600600p15585EDNmainDSC00249DSC00251جلسه ستاد هماهنگی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت شهرستان خدابنده برگزار شد به ریاست میرزایی معاون فرماندار شهرستان خدابنده در سالن جلسات امام علی (ع) فرمانداری خدابنده برگزارشد.

به گزارش اشراق آنلاین،میرزایی ضمن خیرمقدم و آرزوی طاعات و عبادات اعضای حاضر درماه مبارک رمضان ، به لزوم برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراقت جوانان و نوجوانان اشاره نمود و اظهار داشت : ضرورت و اهمیت قضیه اوقات فراغت بر کسی پوشیده نیست .

معاون فرماندارافزود:در فصل تابستان جوانان فراغت بیشتری دارند ولی غنی سازی اوقات فراغت با هدف بهسازی اخلاقی و تربیتی منحصر به فصل یا زمان یا عده ای خاص نمی باشد و برنامه ریزی خوب و موثر برای گذراندن این دوره می تواند تاثیر گذار در زندگی ، رشد و حتی آینده جوانان و نیز موثر در توسعه فرهنگی جامعه و جلوگیری از آسیبهای اجتماعی باشد.

میرزایی ادامه داد: : محوریت برنامه ها،ادارات آموزش و پرورش مناطق 4 گانه شهرستان هستند و همه دستگاهای اجرایی متولی امر باید با هماهنگی و انسجام همکاری لازم را با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انجام دهند.

وی در پایان به جلوگیری از موازی کاری برنامه های آموزشی و هماهنگی  برای اجرای فعالیتها و اهمیت دادن به ارتقا روحیه شادابی و نشاط و آگاهسازی دانش آموزان از  مخاطرات جامعه تاکید نمود.